دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

عطایی: هدف اول و آخر ما ورزشگاه نصیری یزد است/ دنبال بمب و کار عجیب نیستیم+فیلم

عطایی: هدف اول و آخر ما ورزشگاه نصیری یزد است  دنبال بمب و کار عجیب نیستیم+فیلم
مدیرعامل چادرملو گفت: بر اساس سیاست شرکت و بودجه یارگیری می‌کنیم، اصلاً دنبال بمب و کار عجیب نیستیم.
کد خبر : 919921

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی عطایی با اشاره به اینکه همیشه تیم‌هایی که از لیگ یک به لیگ برتر می‌آیند، استراتژی متفاوتی در یارگیری دارند، اظهار کرد: تلاش ما این است که شاکله تیم قبلی را حفظ کنیم. ۴۰ درصد از بازیکنان اصلی ما پارسال قرارداد دو ساله بستند. پنج بازیکن دیگر را داریم که قرارداد ندارند و در حال تمدید قرارداد آنها هستیم. دو قرارداد تمدید شده و وقتی تمامی پنج نفر تمدید کردند، خبر آن منتشر می‌شود. 

وی ادامه داد: بحث اصلی تقویت شاکله اصلی تیم است. پیشنهاد برخی باشگاه‌ها نجومی است. این موضوع به کلیت ورزش ضربه می‌زند. ما بر اساس سیاست شرکت و بودجه‌ای که هنوز تصویب نشده، یارگیری می‌کنیم. اصلاً دنبال بمب و کار عجیب نیستیم. می‌خواهیم تیم همگونی داشته باشیم، شمس آذر فصل قبل که در لیگ برتر ماند، نمونه خیلی خوبی است. دنبال اسم‌ها رفتن خیلی اهمیت ندارد عملکرد‌ها مهم است. سعی می‌کنیم بر اساس عملکرد‌ها یارگیری کنیم.  

مدیرعامل باشگاه چادر ملو اردکان درباره اینکه کادرفنی می‌ماند، عنوان کرد: نیم فصل قرارداد اخباری را تمدید کردیم و فکر می‌کنم کمترین حق سرمربی که تیم را به لیگ برتر آورده، این است که در لیگ برتر سرمربی باشد. 

وی در مورد ورزشگاه شهید نصیری یزد گفت: در سطح لیگ یک ورزشگاه استانداردی بود و دو فصل از آن استفاده کردیم. با اعلام امیرحسین روشنک برای لیگ برتر ورزشگاه ایراد‌هایی دارد. از سازمان لیگ خواستیم تا ایراد‌ها را اولویت‌بندی کند و ما با کمک استانداری و شرکت چادر ملو بتوانیم ایراد‌ها را برطرف کنیم تا از اولین هفته‌ای که میزبان هستیم، میزبانی کنیم. خیلی اهمیت دارد شور و شوقی که در میان هواداران ایجاد شده و حمایت از تیم برای ما خیلی ارزشمند است. از مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ می‌خواهم تا مردم را از نشاط اجتماعی که فراهم شده، محروم نکنند.  

عطایی در واکنش به اینکه تفکری گفته بودجه ویژه‌ای برای رفع ایراد‌هایی ورزشگاه تخصیص داده شده، تصریح کرد: این جوری نیست که بودجه ویژه‌ای باشد، بر اساس نیاز‌های ورزشگاه و اعلام آن، شرکت چادر ملو اقدام می‌کند، استانداری هم ورود می‌کند. مبلغ بودجه را نمی‌دانم ولی هدف اول و آخر ما ورزشگاه نصیری یزد است. تیمی که به لیگ برتر می‌آید تجربه لیگ برتری را ندارد. شخصیت تیمی خوبی داریم ولی چیزی که به تیم هویت می‌بخشد، تماشاگران آن است. به گزینه جایگزین ورزشگاه نصیری فکر نکردیم و ان‌شاءالله از هفته اول در یزد میزبان هستیم.  

انتهای پیام/

برچسب ها: چادر ملو اردکان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته