دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نمایشگاه آثار تصویرگری «عید تا عید» در موزه کودک کانون برگزار می‌شود

نمایشگاه آثار تصویرگری «عید تا عید» در موزه کودک کانون برگزار می‌شود
نمایشگاهی از آثار تصویرگری کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان «عید تا عید» به مناسبت اعیاد قربان و غدیر در موزه ملی هنر و ادبیات کودک کانون برگزار می‌شود.
کد خبر : 917581

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایشگاهی از آثار تصویرگری کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان «عید تا عید» به مناسبت اعیاد قربان و غدیر در موزه ملی هنر و ادبیات کودک کانون برگزار می‌شود.

این نمایشگاه شامل ۳۰ اصلِ اثر تصویرگری کتاب‌های کانون با موضوع‌ها و داستان‌های مرتبط با واقعه غدیر خم و عید قربان است که از محل گنجینه موزه ملی هنر و ادبیات کودک کانون انتخاب شده است.

بر همین اساس، از جمله آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه می‌توان به کتاب‌های «غریبه مهربان»، «شب و شیطان و شمشیر»، «رنگین‌کمانی از نور»، «این صدای علی است»، «مروارید مکه»، «سیمای مکه» و... به تصویرگری هنرمندانی مانند پرویز حیدرزاده، بهرام خائف، نرگس محمدی، خشایار قاضی‌زاده، پرویز اقبالی، حمیدرضا خواجه‌محمدی و عطیه مرکزی اشاره کرد.

این نمایشگاه تا ۱۴ تیر ۱۴۰۳ از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ از سوی موزه ملی هنر و ادبیات کودک کانون در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، چار سوق دوم، گالری شهید محمد طا‌ها میزبان علاقه‌مندان است.

نمایشگاه آثار تصویرگری «عید تا عید» در موزه کودک کانون برگزار می‌شود

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر
هلدینگ شایسته