دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
صحرایی در صفحه ویراستی خود نوشت:

از آموزش برای مدیران و معلمان، دانشجومعلمان و کارمندان تا صدور گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای معلمی

از آموزش برای مدیران و معلمان، دانشجومعلمان و کارمندان تا صدور گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای معلمی
وزیر آموزش و پرورش در صفحه ویراستی خود از آموزش برای مدیران و معلمان، دانشجومعلمان و کارمندان و صدور گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای معلمی خبر داد.
کد خبر : 917466

رضامراد صحرایی در صفحه ویراستی اش نوشت: یکی از قسمت‌های مورد توجه در بیانات مقام معظم رهبری در اردیبشهت ماه امسال با فرهنگیان، وزیر آموزش و پرورش توانمندسازی همه‌جانبه معلمان بود دوران شهید جمهور یکی از پر برکت‌ترین دوران‌ها در آموزش و پرورش بود.

ایشان در همه جلسات عمومی با فرهنگیان بر مبحث توانمندسازی که یکی از بخش‌های مهم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است تاکید داشتند، که به بخشی از فعالیت‌های انجام شده در این مورد اشاره می‌کنم:

آموزش ۷۵۸ معلم تربیت بدنی به عنوان مدرس دوره‌های توانمندسازی-آموزش ۱۳۱ کارشناسان مسئول و کارشناسان تربیت بدنی، آموزش ۲۸۰۰۰ نفر از معلمان تربیت بدنی در ۷۳۰ منطقه کشور توسط ۷۵۸ مدرس آموزش دیده.

برگزاری رویداد الگو‌های برتر تدریس دوره متوسطه با رویکرد شایستگی و برای اولین بار به صورت مشترک در دوره متوسطه با حضور قریب ۴۳۴ دبیر و هنرآموز در استان قزوین و مشارکت ۳۹ درصد دبیران دوره متوسطه نظری، ۲۳درصد دبیران متوسطه اول و۸ درصد هنرآموزان هنرستان‌ها در این رویداد کشوری.

برگزاری دوره‌های سالیانه توانمندسازی ۳۵۸۱ استادکارورزی به مدت ۱۵۰ساعت

برگزاری دوره‌های سالیانه توانمندسازی ۱۳۰ استاد مرجع کارورزی به مدت ۱۵۰ساعت

آموزش ۳۳۲۰نفر  غیرحضوری دربستر مربی مدارس به صورت حضوری و فضای مجازی شبکه آموزشی دانش آموزان

برگزاری ۶۰ جلسه آموزش با موضوع کدنویسی و هوش مصنوعی توسط دبیرخانه‌های کشوری

آموزش بیش از ۱۹۶۰۰۰ آموزگار دوره ابتدایی در ۸۱۱۹ حلقه علمی-آموزشی آموزگاران

برگزاری دوره توانمند سازی ویژه برای  ۱۰۱۹ مدیر و کارشناس مدارس شبانه روزی دوره اول متوسطه

آموزش برای مدیران، معلمان، دانشجو معلمان، کارمندان۹۴۸۶۵۱۲  نفر ساعت. (برای اولین بار)

صدور گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای معلمی برای ۷۸۹۴۸ نفر و افزایش میزان آموزش‌های ارتقای شایستگی‌های حرفه‌ای (۲۴ نفرساعته) مشاوران، (۱۲ نفر ساعته) رابطان و (۳۶ نفر ساعته) اعضای تخصصی مراکز رشد و مشاوره تربیتی از ۸۷۶.۲۹۰ نفر ساعت به ۳.۰۸۴.۹۹۴ نفر ساعت.

رویکرد‌های نوین تکنولوژی آموزشی با تاکید بر یادگیری الکترونیکی، آموزش و رویکرد‌های نوین، آشنایی با نرم افزار‌های کاربردی در حوزه آموزش، دوره توانمندسازی و ارتقا شایستگی‌های رابطان مهارت آموزی، دوره بهسازی و توانمندسازی اعضای هیات علمی و استادان معارف و تربیت اسلامی.

برای اولین بار ایجاد سامانه الکترونیکی مدیریت، راهبری و نظارت حلقه‌های آموزشی معلمان دوره ابتدایی در بستر LTMS و ثبت اطلاعات و آمار بیش از ۱۸۰۰۰۰ نفر از معلمان شرکت کننده در دوره‌های توانمندساز و....

1

 

2

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته