دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 خرداد 1403 - 10:28

وظیفه دفتر نخبگانی شهید فهمیده ارتباط میان نخبگان و صنایع دفاعی است

وظیفه دفتر نخبگانی شهید فهمیده ارتباط میان نخبگان و صنایع دفاعی است
عضو هیئت علمی دانشگاه خلیج فارس و نماینده دفتر نخبگانی شهید فهمیده استان بوشهر، وظیفه این دفتر نخبگانی را ارتباط میان نخبگان و صنایع مختلف دفاعی کشور برشمرد.
کد خبر : 917539

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کارگروه «اجرایی شدن دستورالعمل‌های مربوط به جهاد علمی» با حضور مدیرکل ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، نماینده مرکز شهید فهمیده استان بوشهر، مسئولان پژوهشی سپاه امام صادق (ع)، نیروی دریایی، نیروی انتظامی و جمعی از مدیران دانشگاهی و استانی استان بوشهر برگزار شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه خلیج فارس بوشهر و نماینده دفتر نخبگانی شهید فهمیده استان بوشهر با تشریح عملکرد این دفتر گفت: دفتر شهید فهمیده با هدف تسریع ارتباط میان نخبگان و صنایع مختلف دفاعی کشور ایجاد شده است.

مجتبی اسماعیل‌زاده با تأکید بر اینکه دفتر نخبگانی شهید فهمیده استان بوشهر وظیفه شناسایی ظرفیت‌های علمی و نخبگان در تمامی استان‌ها را برعهده دارد، افزود: طرف قرارداد دفتر، دانشگاه معین استان بوشهر است و در حقیقت رابط میان نیرو‌های مسلح با دانشگاه‌ها در قالب‌هایی مجاز وزارت علوم و وزارت دفاع است.

وی یادآور شد: حمایت از پژوهش‌ها، فرصت‌های مطالعاتی، پروژه‌های بدیع و نوظهور در قالب آینده‌پژوهی از مهم‌ترین اقدامات است.

عبدالرحیم پذیرا معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر هم در این نشست با ارائه گزارشی از برنامه‌های این دانشگاه اظهار کرد: امید است در پس این نشست‌ها و تحقق برنامه‌های جهاد علمی، بتوان ظرفیت‌های دانشگاه را برای رفع چالش‌ها در خدمت نهاد‌های نظامی کشور که متولی و مسبب امنیت در کشور هستند، قرار داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته