دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 خرداد 1403 - 08:34
خوشدل‌مفرد به آنا خبر داد؛

آزمایشگاه دانشگاه آزاد کاشان در مسیر اخذ استاندارد ۱۷۰۲۵ iso

آزمایشگاه دانشگاه آزاد کاشان در مسیر اخذ استاندارد ۱۷۰۲۵ iso
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان عنوان کرد: در حوزه آزمایشگاه‌ها امیدوار به اخذ استاندارد ۱۷۰۲۵ iso هستیم، دراینصورت دانشگاه آزاد کاشان دارنده نخستین آزمایشگاه با ۲۵ نوع آزمایش خواهد بود.
کد خبر : 917189

حسین خوشدل‌مفرد معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان به مناسبت آغاز چهل و یکمین سالگرد تأسیس این دانشگاه (خرداد ۱۳۶۳) در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با اعلام افزایش دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی، بخش پژوهش اظهار کرد: این دانشگاه در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ تقریباً صددرصد رشد تعداد مقالات علمی پژوهشی و مقالات isi از استادان و دانشجو‌یان مقطع دکتری داشته است.

به گفته وی، بخشی از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دکتری دارای محتوای حل مسئله بوده که سازمان مرکزی در سامانه‌ پژوهشیار به‌عنوانای رفع مشکلات کشور مطرح و انتخاب کرده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان یادآور شد: این موضوع برای دانشجو و استاد امتیاز دارد و تلاش شده عناوین پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها برای کشور کاربردی و مفید باشد.

خوشدل‌مفرد متذکر شد: سال گذشته ۶ کتاب از انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان منتشر شد که توسط استادان و اعضای هیئت علمی این دانشگاه تهیه شده بود.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان درصدد است در حوزه آزمایشگاه‌ها، استاندارد ۱۷۰۲۵ iso را اخذ کند و در این باره تأییدیه استان اصفهان اخذ شده و در سامانه برای ارزیابی نهایی سازمان ملی استاندارد ثبت‌نام کرده‌ایم.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان تأکید کرد: اگر این اتفاق بیفتد این دانشگاه نخستین آزمایشگاه با ۲۵ نوع آزمایش و دارای مجوز در شمال استان اصفهان خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته