دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با اعلام دبیرخانه دوسالانه؛

مهلت شرکت در ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» تمدید شد

مهلت شرکت در ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» تمدید شد
به دنبال درخواست متقاضیان، مهلت شرکت در ششمین دوسالانه بین المللی «کارتون کتاب» تا ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۳ تمدید شد.
کد خبر : 917168

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بنا بر اعلام دبیرخانه و به درخواست متقاضیان، مهلت شرکت در ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»، تا ۳۱ مردا دماه ۱۴۰۳ تمدید شد.

این دوره از جشنواره با محوریت موضوعات «کتاب، کودک و خانواده»، «کتاب، فراغت، نشاط و آرامش»، «کتاب، عصر دیجیتال و هوش مصنوعی»، «کتاب، کتابخانه و کسب‌وکار»، «کتاب، کتابخانه و پاتوق فرهنگی و اجتماعی»، «کتاب، کتابخانه و رویدادهای مهم اجتماعی» برگزار می شود و «کتاب، فلسطین و مقاومت غزه» موضوع جنبی این دوره از جشنواره خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند در دو بخش حرفه‌ای و مبتدی (هنرمندان ایرانی که تاکنون در مسابقات داخلی و بین‌المللی شرکت نکرده‌اند) به ارسال اثر بپردازند.

جوایز این دوره

در بخش حرفه‌ای برگزیدگان این جشنواره (نفرات اول تا سوم)، علاوه بر لوح تقدیر و تندیس، هدیه نقدی (به ترتیب مبلغ ۱۰۰۰، ۷۰۰ و ۵۰۰ یورو) و ۳ نفر شایسته تقدیر علاوه بر لوح تقدیر و تندیس، هدیه نقدی ۸۰ میلیون ریالی دریافت خواهند کرد. همچنین ۶ نفر در بخش مبتدی لوح تقدیر و هدیه نقدی ۵۰ میلیون ریالی دریافت می‌کنند. لازم به ذکر است، برگزیدگان ایرانی این جشنواره، معادل ریالی جایزه را دریافت خواهند کرد.

گفتنی است، علاقه‌مندان به شرکت در ششمین دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب می‌توانند تا تاریخ ۳۱ مردادماه ۱۴۰۳ (۲۱ آگوست ۲۰۲۴)، با عضویت در سامانه جشنواره به نشانی www.booktoon.ir آثار خود را ارسال کنند. آثار باید به صورت الکترونیکی با فرمت JPEG، رزولوشن حداقل ۲۰۰ دی‌پی‌آی، با طول یا عرض ۲۰۰۰ پیکسل و حداکثر حجم ۱۰۰ مگابایت ارسال شود. برای کسب اطلاعات بیشتر شماره‌های تماس ۰۲۱۶۶۷۳۵۷۹۲(داخلی ۲۱۶۵) و ۰۹۱۰۵۰۳۹۳۲۰ و پست الکترونیک info@booktoon.ir در دسترس است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته