دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 خرداد 1403 - 08:30
بررسی روند تیم‌های لیگ برتر در فصل بیست و سوم

گل‌گهر سیرجان؛ ناکامی در 10 دیدار پایانی فصل/ افت غیر منتظره تیم نهم جدول

گل‌گهر سیرجان؛ ناکامی در 10 دیدار پایانی فصل  افت غیر منتظره تیم نهم جدول
گل‌گهر سیرجان در فصلی به عنوان نهم دست یافت که می‌توانست رتبه‌ای بسیار بهتر را کسب کند.
کد خبر : 916939

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری علم و فناوری آنا، گل‌گهر سیرجان در حالی نهمین تیم لیگ برتر شد که این فرصت برای او ایجاد شد تا رتبه‌ای به مراتب بهتر را کسب کند، اما نخستین تجربه سرمربیگری مارینوس اوزونیدیس منجر به آن نشد تا گل‌گهر در نیمه بالای جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

گل‌گهر که یکی از باشگاه‌های صاحب امکانات فوتبال ماست در دور رفت بیست و سومین دوره لیگ برتر شروع بسیار خوبی داشت. پیروزی‌های بسیار خوبی نصیب تیم سیرجانی شد، اما در برابر پرسپولیس تن به شکست یک بر صفر داد و فراز و نشیب در کسب نتایج شکلی جدی به خود گرفت. البته دیگر شکست گل‌گهر در نیم فصل اول برابر تراکتور بود و این تیم توانست سپاهان را شکست دهد و استقلال را متوقف کند تا در نهایت با ۲۳ امتیاز در رده هفتم جدول دور رفت قرار بگیرد.

در حالی که آرامش بر تیم گل‌گهر برقرار بود و این تیم می‌توانست با تکرار امتیاز‌های دور رفت در دور برگشت، رتبه‌ای بهتر از هفتمی داشته باشد، اما شرایط مطابق انتظار نبود. سیرجانی‌ها نیم فصل دوم را با پیروزی آغاز کردند و در ۴ بازی بعدی هم ۷ امتیاز گرفتند تا رتبه پنجم جدول را تسخیر کنند، اما به یکباره مشخص نشد بعد از شکست ۲ بر صفر در خانه سپاهان، چه اتفاقی برای این تیم به وقع پیوست که در ۹ بازی پایانی فصل، این تیم ۶ شکست و ۳ تساوی به دست آورد و تنها ۳ امتیاز گرفت تا به رده نهم سقوط کند و خوش شانس بود که مس رفسنجان از دو بازی آخر خود امتیازی نگرفت تا به رتبه دهم سقوط کند و دورقمی شود.

سرمربی یونانی گل‌گهر که تیمش از ۲۰ بازی اول خود ۳۳ امتیاز به دست آورد، از ۱۰ بازی آخر فقط ۳ امتیاز گرفت تا سقوطی کشنده داشته باشد. البته تیم او بخت قهرمانی در جام حذفی را دارد و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرده که در این مرحله باید در اصفهان به دیدار سپاهان برود. باید منتظر ماند تا فصل برای گل‌گهر تمام شود و بعد مدیریت باشگاه تصمیم خود را برای ادامه همکاری با اوزونیدیس بگیرد.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته