دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
شهرام دبیری:

هیچ بهانه‌ای برای شرکت‌نکردن در انتخابات وجود ندارد

هیچ بهانه‌ای برای شرکت‌نکردن در انتخابات وجود ندارد
رئیس شورای عالی استان‌ها در رابطه با انتخابات پیش رو گفت: با توجه به حضور گرایش‌های مختلف سیاسی از تمام جناح‌ها در میان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، هیچ بهانه‌ای برای شرکت نکردن در انتخابات وجود ندارد.
کد خبر : 916856

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهرام دبیری در نطق پیش از دستور خود در بیست و نهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها، با گرامیداشت یاد و نام شهدای خدمت به ویژه رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی، گفت: حضور پرشور مردم در مراسم تشییع شهدای عزیز خدمت نشان داد، آن‌ها به آرمان‌های انقلاب وفادار و قدرشناس مسئولان خود هستند، کسانی که برای تعالی کشور و خدمت به مردم از جان خود گذشتند.

وی با اشاره به سالگرد رحلت امام خمینی (ره) افزود: ۱۴ و ۱۵ خرداد یادآور دو حادثه مهم حول شخصیت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است و با گذشت سی و پنج سال از عروج امام (ره)، یاد او بیش از همیشه زنده است. ۱۵ خرداد آغاز نهضتی است که از قم آغاز و به دیگر شهرها نیز کشیده و یک نقطه عطف برای انقلاب و مردم ایران در سال ۱۳۵۷ شد.

رئیس شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه انتخابات ریاست‌جمهوری پیش رو از اهمیت زیادی برخوردار است، تأکید کرد: از مردم و جامعه بزرگ شورایی کشور دعوت می‌کنم برای حضور پرشور در انتخابات تمام تلاش خود را انجام دهند و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند، مشارکت مردم باعث اقتدار نظام و کشور می‌شود.

دبیری با تشکر از شورای نگهبان که زمینه برگزاری انتخابات پرشور را فراهم کرده است، گفت: با توجه به حضور گرایشات مختلف سیاسی از تمام جناح‌ها در میان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، هیچ بهانه‌ای برای عدم شرکت در انتخابات وجود ندارد؛ چرا که از تمامی طیف‌ها در آن حضور دارند.

رئیس شورای عالی استان‌ها تأکید کرد: از رئیس‌جمهور منتخب نیز انتظار داریم مانند شهید آیت الله رئیسی به شوراها باور عمیق داشته باشد و جامعه شورایی نیز قطعاً در تعامل با رئیس‌جمهور منتخب، در راستای رفع مشکلات مردم و کشور به دولت چهاردهم، کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته