دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سلیمان‌زاده مطرح کرد:

اصلاح ساختار‌های اقتصادی، بحران آب و بیکاری ۳ اولویت دولت چهاردهم باشد

اصلاح ساختار‌های اقتصادی، بحران آب و بیکاری ۳ اولویت دولت چهاردهم باشد
نماینده استان آذربایجان غربی در شورای عالی استان‌ها گفت: اصلاح ساختارهای اقتصادی، رفع بحران آب و مشکل بیکاری جوانان ۳ اولویت دولت چهاردهم باید قرار بگیرد.
کد خبر : 916887

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ایرج سلیمان‌زاده در نطق پیش از دستور خود در بیست و نهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها با تشکر از شورای نگهبان به عنوان پاسداران انقلاب و نظام، گفت: تأیید ۶ نفر کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از طیف‌های مختلف سیاسی، زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم می‌کند.

وی افزود: با یاری خداوند متعال، نهمین رئیس‌جمهور در چهاردهمین دوره انتخابات با حضور همگانی ملت ایران انتخاب خواهد شد. انتخابات پیش رو یک رویداد مهم سیاسی در راستای زمینه‌سازی برای نگهداشت مقام شهدای انقلاب است.

سلیمان زاده اظهار کرد: امیدواریم انتخابات باعث شود از بعد داخلی نوسازی و تزریق افکار تازه در مدیریت کشور و در بعد بین‌المللی توأم با اقتدار ایران اسلامی را شاهد باشیم. ما در زمینه امکانات دفاعی و قدرت دیپلماسی بالا، جایگاه ویژه‌ای در دنیا داریم؛ اما آنچه ملت‌ها را به جایگاه اصلی خود می‌رساند، حضور در انتخابات است.  

نماینده استان آذربایجان غربی در شورای عالی استان‌ها خطاب به نامزد‌های ریاست جمهوری گفت: آنچه اکنون ایران اسلامی با آن مواجه است، سه مسئله اساسی است: اولین آن ضرورت اصلاح ساختار‌های اقتصادی که رهبر معظم انقلاب یک دهه است در نامگذاری شعار سال به مسائل اقتصادی توجه می‌کنند. بحران تأمین آب و بیکاری و ناامیدی در جوانان نسبت به آینده از دیگر مسائلی است که دولت چهاردهم باید به طور جدی برای آن برنامه داشته باشد.

وی ادامه داد: رشد سرمایه اجتماعی و بازگرداندن اعتماد عمومی به جامعه نیاز به برنامه دارد. بی ثباتی موجود در زمینه‌های اقتصادی و فرهنگی دلیلش یا فقدان برنامه است یا عدم اجرای صحیح برنامه و آنچه حائز اهمیت است، اجرای درست و دقیق برنامه هفتم توسعه و توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و افق پیشرفت ایران اسلامی در سال ۱۴۲۴ است.  

سلیمان‌زاده تأکید کرد: برگزاری انتخابات آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و حفظ و حراست از آرای مردم باید به نحو احسن به سرانجام برسد. به عنوان یک ایرانی آذری زبان آذربایجانی از مردم ایران که همواره در صحنه بوده‌اند، تقاضا می‌کنم در هشت تیر خالق حماسه دیگری باشند.

وی افزود: تغییر و تحول در مسائل اقتصادی و مردمی بودن و ساده زیستی باید معیار انتخاب ما در انتخابات ریاست جمهوری باشد. از دوستان جامعه شورایی نیز تقاضا دارم، شوراباوری را در انتخاب نامزد مدنظر خود، مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته