دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فناوری و دولت آینده(۸)؛

مسیر دانش‌بنیانی کشور باید در دولت جدید با سرعت قبلی ادامه یابد

مسیر دانش‌بنیانی کشور باید در دولت جدید با سرعت قبلی ادامه یابد
مدیر عامل یک شرکت دانش‌بنیان گفت: رئیس جمهور آینده باید کمک کند مسیر دانش‌بنیانی کشور با سرعت قبلی به حرکتش ادامه دهد و موانعی ایجاد نشوند.
کد خبر : 916825

محمدعلی انصاری عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، موسس و مدیر عامل یک شرکت دانش‌بنیان درخصوص انتخابات پیش روی ریاست جمهوری با اشاره به اینکه ما در کشور ایران هستیم و زندگی می‌کنیم گفت: این کشور جدای از حاکمیت باید زنده بماند، کشوری است که چند هزار سال قدمت دارد.

وی ادامه داد: برای اینکه این کشور بتواند نفس بکشد، نیاز است تصمیم گیری ها، عالمانه، دانش‌بنیان و از تجربه‌های جهانی باشد؛ بنابراین هر فردی که در رأس قوه مجریه قرار می‌گیرد باید بر اساس تجربیات موجود و بر اساس دانشی که در دنیا وجود دارد و براساس فرهنگ ایرانی حاکمیت را داشته باشد.

مدیر این شرکت دانش‌بنیان افزود: در انتخابات پیش رو جدا از جناح‌ها و سمت و سو‌ها، مهم این است که روی یک مسیر مشخص که آن هم پیشرفت ایران و پیشرفت فرزندانمان در این سرزمین است حرکت کنیم.

انصاری گفت: درخواست من به عنوان یک استاد دانشگاه، یک فعال دانش‌بنیان و یک فرد ایرانی این است که مدیران اجازه دهند این شریان دانش‌بنیان‌ها ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: ایرانی‌ها آنقدر باهوش و توانمند هستند که خودشان می‌توانند راهشان را پیدا کنند ما فقط در این مسیر مانع نباشیم، وگرنه خود صنعت کشور و تجارت کشور راه خود را پیدا خواهد کرد. رئیس جمهور باید کمک کند این مسیر با سرعت قبلی به حرکتش ادامه دهد و موانعی ایجاد نشوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته