دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 خرداد 1403 - 09:04
بررسی روند تیم‌های لیگ برتر در فصل بیست و سوم

شمس آذر با رتبه هشتم فراتر از انتظار با سرمربی بی‌قرار!

شمس آذر با رتبه هشتم فراتر از انتظار با سرمربی بی‌قرار!
شمس آذر قزوین در فصلی که دو بار سرمربی‌اش عزم جدایی داشت و در نهایت ماندگار شد، در جایگاه هشتم ایستاد.
کد خبر : 916798

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری علم و فناوری آنا، شمس آذر قزوین که اولین فصل حضورش را در لیگ برتر پشت سر گذاشت، در حالی تیم هشتم جدول رده‌بندی شد که در ابتدای فصل ۶ امتیاز منفی داشت و پس از اعتراض به کمیته استیناف در نهایت با ۳ امتیاز منفی فصل را به پایان رساند.

پیش از شروع فصل بحث جدایی سعید دقیقی که این تیم را به لیگ برتر رسانده بود مطرح شد، اما در نهایت وی در شمس آذر باقی ماند. نماینده قزوین در نیم فصل اول نتایجی همراه با نوسان را آغاز کرد، این تیم استقلال را متوقف کرد، با اختلاف یک گل به پرسپولیس باخت و سپاهان را شکست داد. در نهایت دور رفت را با کسب ۲۳ امتیاز و ایستادن در رتبه هشتم تمام کرد. البته این این تیم ۲۶ امتیاز گرفت که کسر ۳ امتیاز مانع از آن شد تا رتبه بالاتری داشته باشد.

در نقل و انتقالات نیم فصل رحمان جعفری و علی‌اصغر اعرابی دو ستاره شمس آذر از این تیم جدا شدند، اما مهم‌ترین موضوع بحث جدایی سعید دقیقی بود که در تمرینات مس رفسنجان حاضر شده بود و به نظر می‌رسید سرمربی جدیدی برای این تیم انتخاب می‌شود، اما پس از کمتر از یک هفته، دقیقی راضی شد تا دوباره به شمس آذر بازگردد.  

نماینده قزوین در ابتدای نیم فصل دوم امتیازات مهمی را از دست داد، اما در فاصله ۳ هفته به پایان فصل، خود را به رده ششم رسانده بود و به نظر می‌رسید بتواند به رتبه پنجم هم صعود کند ولی تساوی در خانه صنعت نفت و شکست برابر پرسپولیس و سپاهان باعث شد تا این تیم به رده هشتم سقوط کند. شمس آذر در دور برگشت مسابقات ۱۶ امتیاز کسب کرد و با همان کسر ۳ امتیاز، در حالی همانند دور رفت هشتم شد که ۳۹ امتیاز داشت.  

شمس آذر به خاطر ارائه فوتبالی تماشایی و رو به جلو، همواره مورد تمجید کارشناسان فوتبال ایران قرار گرفت و فراتر از انتظار ظاهر شد و حالا باید دید در فصل آینده چه اتفاقاتی برای این تیم می‌افتد.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته