دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مشاغل دانش بنیانی برای دانشجویان فراهم می‌شود

مشاغل دانش بنیانی برای دانشجویان فراهم می‌شود
معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات گفت: واحد علوم و تحقیقات با راه اندازی دوره‌های تخصصی و ایجاد مدارس عالی مهارتی در حوزه‌های تخصصی تلاش دارد تا ضمن توانمندسازی دانشجویان و فارغ التحصیلان با محوریت رویکرد راه‌اندازی کسب و کار با تکیه بر مدل‌های نواوری، بستر لازم جهت مشاغل نوآور و دانش بنیان را فراهم کند.
کد خبر : 916787

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با افتتاح ۲۳ مدرسه مهارتی در روز دوشنبه ۲۱ خرداد گام بلند دیگری در راستای مهارت‌ورزی و توانمندسازی دانشجویان برداشت. مدارس عالی مهارتی با حضور  صباغ زاده قائم مقام واحد علوم و تحقیقات؛ ورسه‌ای معاون آموزشی و مهارتی؛ اکرمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری؛ بهزادی مدیر کل حوزه ریاست، بابائی معاون توسعه و مدیریت منابع؛ زراعت کیش معاون دانشجویی و فرهنگی؛ افسانه مظفری مدیر کل برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی بازگشایی شد تا فصل جدیدی در آموزش کاربردی واحد علوم و تحقیقات برداشته شود.

صباغ‌زاده قائم مقام واحد علوم و تحقیقات در مراسم افتتاحیه، به ضرورت مهارت‌افزایی دانشجویان اشاره و تصریح کرد: تربیت دانشجویانی با مهارت‌های فردی شغلی و مدیریتی، سبب ارتقاء کیفیت و اثربخشی فرایند آموزش مبتنی بر پرورش انواع استعداد‌ها و مهارت‌ها در بین دانشجویان می‌شود و به ارتقای دانش تخصصی و توان حل مسئله و رفع نیاز روز جامعه کمک خواهد کرد. 

ورسه‌ای تاکید کرد: واحد علوم و تحقیقات با راه اندازی دوره‌های تخصصی و ایجاد مدارس عالی مهارتی در حوزه‌های تخصصی تلاش دارد تا ضمن توانمندسازی دانشجویان و فارغ التحصیلان با محوریت رویکرد راه‌اندازی کسب و کار با تکیه بر مدل‌های نواوری، بستر لازم جهت مشاغل نوآور و دانش بنیان را فراهم کند.

ساختمان مدارس مهارتی در زیربنایی به متراژ ۱۷۰۰ متر مربع در چهار طبقه و با بیشتر از ۳۵ کلاس و فضا‌های اداری، نمازخانه و سالن جلسات در بلوار سردار جنگل، خیابان شهید مخبری، ایران زمین شمالی، نبش کوچه ایراندخت بنا شده است و در سال جاری قریب به ۵۰۰ دوره آموزشی کاربردی، طراحی و اجرایی خواهد شد. شرکت در دوره‌های برگزار شده توسط مدارس عالی مهارتی برای عموم علاقمندان آزاد بوده و گواهینامه معتبر اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته