دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
واکنش احمد صادقی به عدم واگذاری دو پایگاه مدیریت بحران:

به سازمان‌های متصرف تذکر می‌دهم هرچه سریع‌تر واگذاری‌ها صورت پذیرد

به سازمان‌های متصرف تذکر می‌دهم هرچه سریع‌تر واگذاری‌ها صورت پذیرد
عضوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: به سازمان فرهنگی هنری، موزه دفاع مقدس، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تذکر می‌دهم هر چه سریع‌تر مراحل واگذاری دو پایگاه مدیریت بحران به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران صورت گیرد و نتیجه به شورای شهر اعلام گردد.
کد خبر : 916457

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از تحقق نهضت برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران از عدم واگذاری دو پایگاه مدیریت بحران به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران از سوی موزه دفاع مقدس و سازمان فرهنگی هنری گفت: به سازمان فرهنگی هنری، موزه دفاع مقدس، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تذکر می‌دهم هر چه سریعتر مراحل این واگذاری صورت گیرد و نتیجه به شورای شهر واصل گردد.

احمد صادقی در دویست و چهل و سومین جلسه شورا و در تقدیر از تحقق نهضت برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر گفت: ورود یکهزار دستگاه تاکسی برقی به شهر تهران نوید تحقق نهضت برقی ناوگان حمل و نقل عمومی را می‌دهد و این امر دستاورد‌های زیادی به دنبال دارد. مردم لایق بهترین‌ها هستند و امیدواریم با تلاش معاونت حمل و نقل، توسعه برقی سازی سرعت بالایی داشته و مردم طعم شیرین خدمت را بیش از پیش بچشند.

صادقی در ادامه و در تذکری نسبت به عدم واگذاری دو پایگاه مدیریت بحران به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران گفت: به رغم تاکیدات زیاد و مصوبات شورا همچنان دو پایگاه مدیریت بحران در اختیار سازمان پیشگیری و مدیریت بحران قرار نگرفتند.

وی افزود: به یاد دارید که بعد از پیگیری‌های فراوان و تاکیدات ریاست شورا با همت روسای سازمان‌های ورزش و پیشگیری و مدیریت بحران، تعداد ۵۲ پایگاه تحویل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شد. تا امکان توسعه فعالیت‌های مرتبط با ارتقای ایمنی فراهم شود و نیز فعالیت ورزش بانوان تعطیل نشود.

صادقی اظهار داشت: با این وجود همچنان دو پایگاه تحویل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران نشده که یکی در اختیار سازمان فرهنگی هنری و دیگری در اختیار موزه دفاع مقدس بوده و ضروری است تا تحویل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شود.

صادقی گفت: نکته جالب ماجرا آنجاست که در هنگام مراجعه برای واگذاری این پایگاه‌ها با قلدری تمام تهدید کردند نه تنها این پایگاه‌ها را در اختیار سازمان پیشگیری و مدیریت بحران نمی‌گذاریم بلکه آن قسمت‌هایی هم که در اختیار این سازمان هست را بیرون می‌کنیم؛ لذا به موزه دفاع مقدس، سازمان فرهنگی و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تذکر می‌دهم هر چه سریعتر مراحل واگذاری این پایگاه‌ها به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران صورت گیرد و نتیجه به شورای شهر واصل گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته