دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 خرداد 1403 - 09:12
منصوری در آیین گشایش رویداد ملی کارستان مطرح کرد؛

سمنان، استان پویا و پرظرفیت در صنعت نساجی و پوشاک

سمنان، استان پویا و پرظرفیت در صنعت نساجی و پوشاک
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان تأکید کرد که سمنان، استان پویا و پرظرفیت در صنعت نساجی و پوشاک است.
کد خبر : 916382

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد ملی صدرا (صنعت، دانشگاه، راه‌اشتغال) فرصتی مناسب برای آشنایی نسل جوان امروز با صنعت و شناسائی استعدادها، معرفی فرصت‌های شغلی و تأمین‌کننده نیروی انسانی ماهر موردنیاز صنایع است.

نمایشگاه طراحی و دوخت کارستان با حضور محمدعلی نادی معاون مهارتی و تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی، شماری از مسئولان استانی، فعالان حوزه نساجی و پوشاک از صنایع و اصناف، رؤسا و معاونین واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در این واحد دانشگاهی آغاز به‌کار کرد.

سمنان، استان پویا و پرظرفیت در صنعت نساجی و پوشاک

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در آیین گشایش رویداد ملی کارستان که در سالن آمفی تئاتر واحد سمنان برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان دانشگاه جامع‌پرداز و برخاسته از مردم و برای مردم، همواره تلاش کرده منطبق با ظرفیت‌های هر استان در کنار مردم باشد و در همین راستا رویداد ملی صدرا با هدف متعالی از سوی ریاست عالی دانشگاه پیشنهاد و در همه واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی در حال برگزاری است.

مهدی منصوری مطرح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با برگزاری طرح پویش (اشتغال همزمان با تحصیل) تلاش کرد تا گام مؤثری در روند برقراری ارتباط پایدار دانشگاه و صنعت بردارد و با فراهم کردن شرایط حضور دانشجویان در صنایع، از یک‌سو مهارت دانشجویان را تقویت کند و از سوی دیگر نیاز‌های صنایع را پوشش دهد.

وی، تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه که یکی از اهداف مهم رویداد ملی صدرا دانست، تبیین کرد: رویداد صدرا حلقه واسط و ارتباطی آموزش با کارآفرینی و اشتغال است و در این زمینه تلاش‌های زیادی شده و برگزاری این رویداد با اهداف مشخص، گامی درراستای استمرار پیوند صنعت و دانشگاه است.

سمنان، استان پویا و پرظرفیت در صنعت نساجی و پوشاک

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، از سمنان به‌عنوان استانی فعال و دارای ظرفیت‌های متعدد ومطلوب در زمینه صنعت نساجی و پوشاک یاد کرد و یادآور شد: فعالیت بیش از ۴۰ شرکت در این حوزه نشان‌دهنده ظرفیت بالای استان در این عرصه است.

نمایشگاه و مسابقه ملی طراحی و دوخت کارستان در راستای تحقق رویداد ملی صدرا (صنعت، دانشگاه، راه‌اشتغال) به‌منظور معرفی توانمندی‌های استان سمنان در عرصه طراحی و دوخت در محل سالن امتحانات واحد سمنان برپا شده و تا ۲۲ خردادماه فعالیت دارد و بازدید برای عموم مهیا شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته