دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دانشجویان لبنانی باید زبان فارسی را به عنوان زبان علم فرا بگیرند

دانشجویان لبنانی باید زبان فارسی را به عنوان زبان علم فرا بگیرند
قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر آشنایی بیشتر دانشجویان با زبان فارسی به عنوان زبان علم و همچنین زبان مقاومت تأکید کرد.
کد خبر : 916316

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، تعدادی از دانشجویان مقطع دکتری تخصصی دانشگاه لبنان با علی سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این نشست دانشجویان به ارائه وضعیت تحصیلی خود در دانشگاه آزاد اسلامی پرداختند و ضمن قدردانی از مردم ایران و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی بر تحکیم روابط دو کشور ایران و لبنان تأکید کردند. 

تسهیل در فرآیند صدور مدارک تحصیلی، توجه به آموزش زبان فارسی به عنوان زبان مقاومت، گسترش دانشگاه آزاد اسلامی در لبنان و ایجاد رشته‌های مختلف در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لبنان از جمله مطالبات دانشجویان لبنانی در این نشست بود.

سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست بر آشنایی بیشتر دانشجویان با زبان فارسی به عنوان زبان علم و همچنین زبان مقاومت تأکید کرد.

نماینده دانشجویان لبنانی همچنین در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی و همراهانش از جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه آزاد اسلامی که زمینه تحصیل و رشد و تعالی دانشجویان مسلمان به ویژه دانشجویان لبنانی را فراهم کرده است، تقدیر کرد. 

گفتنی است؛ این نشست به همت مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان و همکاری واحد علوم و تحقیقات تهران برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته