دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

طهرانچی: باید سرمایه گذاری جدی روی دانشجویان فعال در حوزه انیمیشن انجام شود

طهرانچی: باید سرمایه گذاری جدی روی دانشجویان فعال در حوزه انیمیشن انجام شود
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حضور موفق دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی همدان در حوزه انیمشین و بازی‌های کامپیوتری نشان می‌دهد استعداد جوانان استان در این حوزه خوب است و واحد همدان باید سرمایه‌گذاری جدی در حمایت از این جریان داشته باشد.
کد خبر : 916313

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سفر به استان همدان، صبح امروز با حضور در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، از شرکت‌های دانش‌بنیان، واحد‌ها و هسته‌های فناور مستقر در این مرکز بازدید و با فناوران این واحد دانشگاهی دیدار و گفتگو کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این بازدید یک ساعته، از واحد فناور «شرکت طلوع سبز آرش» تولیدکننده ۲۰ نوع ادویه و ۳۵ نوع گیاه دارویی و شرکت دانش‌بنیان «گسترش طراحان نقش الماس» فعال در حوزه طراحی اتوماسیون اداری صنعتی آنلاین- آفلاین، راه‌اندازی سامانه نظرسنجی از مشتریان، ایجاد درگاه پرداخت الکترونیکی و هوشمندسازی ارتباطات بازدید کرد.

 طهرانچی در بازدید از شرکت «شیمی یاران الوند» تولیدکننده ابر روان‌ساز بتن، بر حضور گروه شیمی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در حوزه صنعت ساختمان تاکید کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه از تولیدات بازی‌های رایانه‌ای و طراحی سایت توسط یکی از دانشجویان واحد همدان بازدید کرد.

طهرانچی در این بازدید، بر حمایت از فعالیت‌های دانشجویان در حوزه انیمشین تاکید کرد و گفت: حضور موفق دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی همدان در حوزه انیمشین و بازی‌های کامپیوتری نشان می‌دهد استعداد جوانان استان در این حوزه خوب است و واحد همدان باید سرمایه‌گذاری جدی در حمایت از این جریان داشته باشد.

طهرانچی همچنین از واحد فناور «آترین آذین فناور» تولیدکننده سامانه‌های رباتیک رنگ‌پاش، پردازش تصویری خط تولید، CNC پنج محوره و... بازدید کرد. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته