دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سند کاهش خطرپذیری در محلات ۱۲ گانه منطقه ۳ بررسی شد

سند کاهش خطرپذیری در محلات ۱۲ گانه منطقه ۳ بررسی شد
سند کاهش خطرپذیری محلات ۱۲ گانه شهرداری منطقه ۳ با حضور شهردار منطقه ۳، نماینده سازمان پیشگیری و مدیریت بحران، جمعی از معاونین بررسی شد.
کد خبر : 916156

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در این نشست پیگیری موضوع رفع خطر گودهای رها شده، وضعیت پل‌ها و اولویت بهسازی آنها، ارائه آخرين وضعيت ساختمان‌های با وضعيت قرمز از منظر آتش نشانی ، بررسي نتايج ارزيابي ساختمانهاي بلند مرتبه و ... مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در خصوص رفع خطر مسیل زرگنده در محدوده بازارچه میرداماد که از مصوبات قرارگاه ایمنی شهر تهران بوده و در همین راستا عمليات عمرانی پيچيده در اين مسير انجام شده که منتج به رفع مشكل ايمنی مجتمع شده از معاونت فنی و عمرانی منطقه تقدیر و تشکر شد.

حمید جوانی شهردار منطقه ۳ در این جلسه ابراز داشت: ایمن سازی کانال در محدوده مجتمع تجاری میرداماد از دستاورد ارزشمند و مهم کمیته ایمنی است که به همت معاونت فنی و عمرانی منطقه انجام شده است .

لازم به توضیح است: در سند کاهش خطرپذیری محلات شهرداری منطقه ۳ ، بیش از ۲۵۹ ساختمان با کاربری بهداشتی، درمانی، آموزشی، اداری، نظامی، تجاری و مسکونی مورد ارزیابی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته