دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سوده نجفی خواستار شد؛

شهردار تهران درباره قرارداد چند همتی غیرقانونی و خارج از تشریفات پاسخگو باشد

شهردار تهران درباره قرارداد چند همتی غیرقانونی و خارج از تشریفات پاسخگو باشد
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران خواستار پاسخگویی شهردار تهران درباره قرارداد چند همتی غیرقانونی و خارج از تشریفات شد.
کد خبر : 915948

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سوده نجفی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در دویست و چهل و دومین جلسه شورا در تذکری اظهار کرد: یکی از موسسات زیر مجموعه دفتر شهردار بدون رعایت هرگونه مجوز قانونی، اقدام به عقد قراردادی چند همتی خارج از حدود و اختیارات شهردار تهران و بدون اخذ مجوز از شورای اسلامی شهر تهران خارج از تشریفات نموده است.

وی ادامه داد: توقع می رود شهردار تهران نسبت به اینگونه اقدامات بی ضابطه پاسخگوی اعضای شورای شهر باشد و در صورتی که پاسخ قانع کننده ای داده نشود و شهردار تهران ابعاد این قرار داد را در اختیار اعضای شورای اسلامی شهر قرار ندهد و پاسخ تذکر بنده در اسرع وقت داده نشود مراتب از طریق مراجع قانونی قابل پیگیری است.

نجفی گفت: این قرارداد، قرارداد چین نیست که محرمانه باشد. باید در اختیار اعضای شورا قرار گیرد و بیان شود.

این عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: هیچ یک از اعضای شورا مخالف توسعه موضوعات مدیریت شهری در تهران نیستند ولی عقد چنین قراردادهایی بدون مجوز از شورای شهر غیر قانونی است و باید قبل از آن مجوز های لازم اخذ شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته