آیین نامه رتبه بندی معلمان در حال بررسی کارشناسانه است
مجتبی هاشمی مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش در گفتوگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزای علم و فناوری آنا در خصوص اعتراض معلمان به رتبه بندی گفت: بعد از اجرای اولیه که مرحله استقرار رتبه برای افراد بود و بعد از بخش رسیدگی به شکایات که سال ۱۴۰۲ اتفاق افتاد در نهایت رتبه بندی به عنوان یک فعالیت جاری در وزارت آموزش و پرورش در بخش امور اداری تعریف شد.
وی افزود: به لحاظ اینکه هر عزیز بزرگواری که تحت عنوان معلم وارد نظام تعلیم و تربیت میشود باید دارای یک رتبه استحقاقی باشد، این نوع فعالیت دارد برنامه ریزی میشود و طبیعتا همه عزیزانی که در این زمینه صاحب حق هستند طبق قاعده فعالیت هایش انجام میشود.
هاشمی ادامه داد: ما در قالب بررسی مشکلات و مسائل مشابه که در اجرای نظام رتبه بندی داشتیم فرایندهای مرتبط با بازنگری آیین نامه اجرایی را در دستور داریم و در حوزه کارشناسی و پژوهشی این کار در حال انجام است.
انتهای پیام/