دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 خرداد 1403 - 13:28

مخبر در پیام‌هایی درگذشت همسر شهید صیاد شیرازی و امام‌ جمعه سابق همدان را تسلیت گفت

مخبر در پیام‌هایی درگذشت همسر شهید صیاد شیرازی و امام‌ جمعه سابق همدان را تسلیت گفت
سرپرست ریاست جمهوری در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت همسر شهید سپهبد صیاد شیرازی و امام جمعه سابق همدان را تسلیت گفت.
کد خبر : 915798

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد مخبر در پیامی با تسلیت درگذشت همسر شهید صیاد شیرازی تصریح کرد: این بانوی مومنه و انقلابی که توفیق همراهی با آن شهید بزرگوار را داشت، در دوران حیات شهید به‌ویژه در مقاطع حساس نظام اسلامی، نقشی مؤثر در مجاهدت‌‏ها و حماسه‌آفرینی‏‌های شهید صیاد شیرازی ایفا نمود و پس از شهادت ایشان هم با حضور فعال در عرصه‌های مختلف اجتماعی عمر شریف خود را با اخلاص و صبوری صرف دفاع از آرمان‌‌های شهیدان کرد.

مخبر درگذشت همسر شهید صیاد شیرازی و امام‌جمعه سابق همدان را تسلیت گفت

متن پیام سرپرست ریاست جمهوری به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت حاجیه‏ خانم عفت شجاع، همسر شهید والامقام امیر سپهبد صیاد شیرازی موجب تأثر خاطر شد.

این بانوی مومنه و انقلابی که توفیق همراهی با آن شهید بزرگوار را داشت، در دوران حیات شهید به‌ویژه در مقاطع حساس نظام اسلامی، نقشی مؤثر در مجاهدت‏‌ها و حماسه‌آفرینی‏‌های شهید صیاد شیرازی ایفا نمود و پس از شهادت ایشان هم با حضور فعال در عرصه‌های مختلف اجتماعی عمر شریف خود را با اخلاص و صبوری صرف دفاع از آرمان‌‌های شهیدان کرد.

اینجانب این ضایعه را به خانواده محترم و همه بستگان آن مرحومه تسليت می‌گویم و از درگاه خدای رحمان برای ایشان علو درجات و همجواری با حضرت زهرا (س) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت ‌دارم.

 

مخبر درگذشت همسر شهید صیاد شیرازی و امام‌جمعه سابق همدان را تسلیت گفت

همچنین سرپرست ریاست جمهوری در پیام تسلیت دیگری، رحلت عالم پارسا حضرت آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، نماینده پیشین ولی فقیه و مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق همدان تصریح کرد: این روحانی انقلابی که خود از مجاهدان و مبارزان نهضت امام خمینی(ره) بود، پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور فعال در سنگرهای مختلف خدمتگزاری از جمله در سنگر عبادی-‌سیاسی نماز جمعه، حیات پربار خود را صرف اعتلای ارزش‏‌هاي مکتب اهل بیت (ع)، تبیین معارف اسلامي و انجام فعالیت‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی کرد و آثار ارزشمندی بر جا گذاشت که در خاطر مردم قدرشناس استان همدان ماندگار خواهد بود.

متن پیام سرپرست ریاست جمهوری به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شیء

رحلت عالم پارسا حضرت آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، نماینده پیشین ولی فقیه و مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق همدان، موجب اندوه و تأثر خاطرگردید.

این روحانی انقلابی که خود از مجاهدان و مبارزان نهضت امام خمینی(ره) بود، پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور فعال در سنگرهای مختلف خدمتگزاری از جمله در سنگر عبادی-‌سیاسی نماز جمعه، حیات پربار خود را صرف اعتلای ارزش‏هاي مکتب اهل بیت (ع)، تبیین معارف اسلامي و انجام فعالیت‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی کرد و آثار ارزشمندی بر جا گذاشت که در خاطر مردم قدرشناس استان همدان ماندگار خواهد بود.

اینجانب این ضایعه را به حوزه‏‌های علمیه، شاگردان و علاقه‏‌مندان، به‌ويژه مردم شریف استان همدان و بيت مكرّم ايشان تسليت می‌‌گویم و از درگاه خدای رحمان برای آن فقيد سعيد علو درجات و همجواری با اولیاء الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسئلت ‌دارم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته