دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آنا گزارش می‌دهد؛

تغییرات عجیب در شورای فرهنگ عمومی ۱۹ روز مانده به انتخابات!

تغییرات عجیب در شورای فرهنگ عمومی ۱۹ روز مانده به انتخابات!
تغییرات گسترده در شورای فرهنگ عمومی کشور تنها سه هفته مانده تا انتخابات ریاست جمهوری در دوره چهاردهم، شائبه‌هایی را از جمله بی‌اعتنایی به بخشنامه محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری پدید آورده است.
کد خبر : 915891

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، 12 خرداد ماه بود که محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری طی یک بخشنامه به تمامی دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد؛ تا زمان استقرار دولت چهاردهم از هر گونه تغییر در ساختارهای سازمانی، جابه جایی نیروی انسانی و نقل و انتقال اموال دولتی، اعمال آئین نامه جدید، تغییر در تعرفه‌ها و عوارض و هرگونه اقدامات خارج از ضوابط و مقررات خودداری نمایند.

بر اساس این گزارش، خبرهای رسیده از شورای فرهنگ عمومی کشور اما حکایتی دیگر تنها 19 روز پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دارد، تغییرات گسترده در ترکیب مدیریتی این شورا در بخش دبیرخانه کارگروه مد و لباس به بهانه نبود بودجه در نوع خود جالب است!

تغییرات عجیب در شورای فرهنگ عمومی ۱۹ روز مانده به انتخابات!

تغییرات در بخش آموزش و بین‌الملل و فجر انجام شده؛ مصداق این مطلب را می‌توان به تغییرات افرادی چون؛ قاسمیان( مسئول واجد اجرایی و نظارت و ارزیابی)، آشتیانی( مسئول واحد آموزش و مسئول واحد بین الملل)، بابایی( مشاور ارشد دبیر شورای فرهنگ عمومی و دبیر جشنواره دوازدهم مد و لباس فجر) دانست.

البته گفته شده قرار است، رضا یعقوبی مدیرکل شورای فرهنگ عمومی هم بزودی از سمت خود منفصل و به جای او ضیایی منصوب شود.

این تغییرات دبیر شورای فرهنگ عمومی پس از بخشنامه مسئول دولت بی توجهی به ابلاغیه‌های دولتی و مسئولین رده بالا محسوب می‌شود و به نوعی تخلف هم هست و به نظر می‌رسد محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رئیس شورا و حتی سازمان بازرسی می‌توانند به این مساله ورود و رسیدگی داشته باشند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته