دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 خرداد 1403 - 09:00
در گفت و گو با آنا

نکیسا: فصل آینده تیم را تقویت می‌کنیم/ بودجه سپاهان و ذوب آهن باید برابر باشد

نکیسا: فصل آینده تیم را تقویت می‌کنیم  بودجه سپاهان و ذوب آهن باید برابر باشد
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: فصل آینده کادرفنی و بازیکنان تیم با نظر محمد ربیعی تقویت می‌شود.
کد خبر : 915449

نیما نکیسا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مورد اینکه ذوب‌آهن در پایان لیگ برتر رتبه پنجم را به خود اختصاص داد در حالی که فصل پر فراز و نشیب داشت، اظهار کرد: جای تشکر دارد بابت زحماتی که مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن و معاونان وی کشیدند. جا دارد از محمد ربیعی سرمربی با دانش و فوتبال بلد کشورمان که نقش مهمی در کسب جایگاه پنجم جدول داشت. از کادرفنی و بازیکنان به همراه همکاران باشگاه ذوب‌آهن تشکر کنم. می‌توانستیم جایگاه بهتری هم داشته باشیم که تلاش‌ها منجر به پنجمی شد. 

بدهی‌های انباشته باشگاه را پرداخت کردیم

وی ادامه داد: ذوب‌آهن در این فصل با پارگی رباط صلیبی چهار بازیکن مواجه شد. بازیکنان جوانی که می‌توانستند کمک زیادی به تیم کنند. کمال کامیابی نیا و نادر محمدی را هفته‌ها نداشتیم. دست ربیعی خیلی خالی بود و با ۱۶ بازیکن بزرگسال تا پایان فصل تیم را هدایت کرد. فرصت‌هایی را هدر دادیم که اگر می‌توانستیم از آنها استفاده کنیم قطعاً جایگاه بهتری داشتیم. تقدیر خداوند بر این بود که چنین نتایجی بگیریم، ذوب‌آهن نسبت به فصل پیش جایگاه بسیار بهتری را در جدول پایان فصل داشت و البته در رشته‌های بسکتبال، دوومیدانی، وزنه‌برداری، والیبال نشسته، والیبال و بسکتبال دختران موفق بودیم. از طرفی بخشی از بدهی‌های انباشته باشگاه را پرداخت کردیم. با بسیاری از کسانی که از سنوات قبل طلب داشتند تسویه حساب کردیم. سال سختی را تمام کردیم ولی انتهای آن به لطف خداوند شیرین تمام شد.

مشکلات تیمداری قابل کتمان نیست

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد اینکه تیم فوتبال این باشگاه چگونه می‌تواند در فصل آینده نتایج بسیار بهتری را کسب کند، عنوان کرد: یک برنامه و چشم انداز سه ساله داریم. ان‌شاءالله ذوب‌آهن را به روز‌هایی برگردانیم که هواداران را خوشحال می‌کرد و باعث افتخار مردم ایران می‌شد، چون نایب قهرمان آسیا شد. در تیمداری مشکلاتی وجود دارد که قابل کتمان نیست. افزایش قیمت در تمامی موارد از جمله پروازها، هتل‌ها، تغذیه، البسه و ... وجود دارد. با توجه به بودجه مصوب شرکت سهامی ذوب‌آهن سختی‌ها زیادی را متحمل شدیم و بدهی‌های انباشته هم باقی مانده بود. شاهکار مدیریتی مدیران بالادستی و هیئت مدیره بود که فصل را خوب سپری کردیم و البته افرایش بودجه بلاشک نقش مهمی در موفقیت تیم خواهد داشت.

نتیجه مخالفت با استعفای ربیعی پنجمی لیگ برتر بود

وی در مورد اینکه حفظ محمد ربیعی با توجه به سابقه استعفای وی چگونه خواهد بود، عنوان کرد: دیدید که مخالفت هیئت مدیره فوتبالی ما با استعفای ربیعی در پایان فصل منجر به قرار گرفتن تیم در رده پنجم شد. تشکر از هیئت مدیره ذوب‌آهن که فوتبالی فکر کردند و فصل آینده با افتخار در خدمت ربیعی خواهیم بود. قطعاً شرایط بهتری خواهیم داشت چون بسیاری از قراردادها را ما نبسته بودیم و در امور زیادی دخالت نداشتیم. در فاصله دو هفته تا آغاز مسابقات به باشگاه اضافه شدم. اینکه در آینده چه تصمیمی گرفته خواهد شد قابل تشخیص نیست. تا جایی که می‌دانم همان تیم قبلی با همان کارگروه به کار خود ادامه خواهد داد. 

روزهای سختی را گذراندیم

نکیسا در مورد تقویت تیم ذوب‌آهن گفت: قطعاً کادرفنی با نظر سرمربی تیم تقویت خواهد شد و در مورد بازیکنان هم دیدگاه سرمربی در اولویت است. فصل قبل بدشانسی آوردیم و چهار بازیکن ما رباط صلیبی پاره کردند و یک بازیکن از ناحیه همسترینگ آسیب دید. روز‌های سختی را گذراندیم و با توجه به بودجه محدودی که داریم به دردسر افتادیم. سعی کردیم با توجه به شرایطی که داریم مدیریت زمان و منابع مالی کردیم و در نهایت فصل را با رتبه پنجم تمام کردیم. قرارداد ربیعی دو ساله است و وی درخواست من را برای عقد قرارداد پذیرفت. در بسیاری موارد هم به من کمک کرد و امیدوارم فصل بعدی موفق‌تر از فصلی که تمام کردیم نتیجه بگیرد.

هواداران ذوب‌آهن و سپاهان با هم متحد شوند 

وی در مورد اینکه سپاهان با بودجه بیشتر از ذوب‌آهن سوم شد عنوان کرد: بودجه در رتبه تیمی خیلی تأثیر دارد. سپاهان باعث افتخار کشور و اصفهان است. تعامل خوبی با سپاهان در زمان مدیریت آقایان ساکت، نیکفر و در حال حاضر با آقای آذربایجانی داریم. سپاهان باشگاهی متمول هست و برای عرض تبریک خدمت آقای آذربایجانی رسیدیم. به لحاظ حمایت مالی باید هر دو باشگاه در شرایط برابری قرار بگیرند. اگر بازی رودررویی هست هواداران دو تیم با پوشیدن پیراهن سبز و زرد از تیم خود حمایت می‌کنند. وقتی هر کدام از نمایندگان اصفهان با تیم‌های دیگری بازی دارند باید هواداران با هم متحد شوند و از تیم شهرشان حمایت کنند. اتحاد آنها می‌تواند هر دو باشگاه را در شرایط خوبی قرار دهد و نتیجه آن کمک کرد تا سپاهان سوم و ذوب‌آهن با فاصله یک رده پایین‌تر پنجم شد. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته