دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

نکیسا: ربیعی سرمربی ذوب‌آهن است/ اگر اسلامی با استقلال توافق کرده مبارک باشد!

نکیسا: ربیعی سرمربی ذوب‌آهن است  اگر اسلامی با استقلال توافق کرده مبارک باشد!
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: من هم شنیدم با استقلال توافق کرده، اما هر وقت قراردادش را امضا کرد و سر تمرین تیم رفت، می‌توانیم بگوییم به استقلال رفته است.
کد خبر : 919648

نیما نکیسا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه محمد ربیعی در فصل آینده سرمربی ذوب‌آهن است یا خیر، اظهار کرد: ربیعی سرمربی تیم ماست. تعجب می‌کنم از اینکه می‌شنوم ربیعی سرمربی ما نیست. او فصل بعد سرمربی ذوب‌آهن است و قرار نیست از ما جدا شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد اینکه اعلام شده محمدحسین اسلامی با استقلال توافق کرده و از ذوب‌آهن جدا خواهد شد، گفت: اسلامی قراردادی با ما ندارد و هر باشگاهی که خودش دوست دارد می‌تواند برود.او تصمیم نهایی‌اش را نگرفته و عِرق و تعصب خیلی زیادی به ذوب‌آهن دارد. ما هم خیلی دوستش داریم، چون به لحاظ اخلاقی، رفتاری و فنی مورد تأیید ماست. ان‌شاءالله تصمیم او بر ماندن در ذوب‌آهن باشد. من هم شنیدم با استقلال توافق کرده، اما هر وقت قراردادش را امضا کرد و سر تمرین تیم رفت، می‌توانیم بگوییم به استقلال رفته است. هنوز که رونمایی نشده و عکسی از این بازیکن با پیراهن استقلال ندیدیم اما اگر رفته مبارک باشد. ان‌شاءالله که اسلامی آینده خوبی داشته باشد.  

نکیسا در خصوص اینکه محمدجواد محمدی با ذوب‌آهن قرارداد دارد یا خیر، چون بحث انتقال او مطرح شده بود، تصریح کرد: محمدی با ذوب‌آهن قرارداد دارد و فصل بعد برای ذوب‌آهن بازی می‌کند. چند جلسه با محمد ربیعی برگزار کردیم و بیشتر بازیکنان تیم را حفظ خواهیم کرد، آنها هم دوست دارند تا بمانند. یک ارتباط عاطفی دو طرفه میان باشگاه و بازیکنان وجود دارد. بعید بدانم امسال ریزش آنچنانی داشته باشیم.  

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد اینکه ربیعی به باشگاه لیست داده و بازیکن خارجی هم در این لیست است، یادآور شد: لیست اولیه را از محمد ربیعی گرفتیم و بازیکن خارجی در این لیست نیست.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته