دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نکیسا: رحمتی سرمایه ملی است ولی با او صحبتی نکرده بودیم/ کار اسلامی با استقلال تمام نشده است+فیلم

نکیسا: رحمتی سرمایه ملی است ولی با او صحبتی نکرده بودیم  کار اسلامی با استقلال تمام نشده است+فیلم
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با تاکید بر اینکه با محمد ربیعی قرارداد دوساله دارند گفت: مهدی رحمتی سرمایه ملی ما است ولی واقعا صحبتی با وی نشده بود.
کد خبر : 919930

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نیما نکیسا در حاشیه برگزاری مجمع فدراسیون دوومیدانی در خصوص وضعیت ذوب آهن اظهار کرد: در لیسگ آینده مثل فصل قبل با آقای ربیعی ادامه می دهیم. شایعاتی وجود داشته ولی قطعا شایعه بوده است. تلاش ما این است تیمی بی حاشیه ببندیم آن هم با بار فنی بالا.

وی افزود: خدا را شکر نتایجی که در رشته های مختلف کسب کردیم قابل قبول بود اما من بلندپرواز هستم. همیشه سعی کردم بهترین ها را کسب کنم. مطمئن باشید کسب مقام پنجم در فوتبال ما را قانع نخواهد کرد و ما به فکر تثبیت جایگاهمان هستیم. باید سال اینده تلاش کنیم تا ببینیم آیا می شود کسب سهمیه کنیم یا خیر که البته این به مشخص شدن بودجه ما بستگی دارد. امیدوارم در سال آینده با یک تیم خوب در کنار سپاهان و گیتی پسند از نام اصفهان دفاع کند.

مدیرعامل ذوب آهن در خصوص شایعات  پیرامون رحمتی و مذاکره این باشگاه با مهدی رحمتی گفت: من همیشه شفاف حرف زدم، آقای رحمتی عزیز، دوست و هم پشتی سابق من است ولی ما با آقای ربیعی قرارداد دوساله داریم.خدا را شکر در روز آخر مقامی کسب کردیم که همه خوشحال شدیم. مهدی رحمتی سرمایه ملی ما است ولی من واقعا نمی دانم از کجا این قضیه مطرح شد ولی واقعا صحبتی با وی نشده بود.

نکیسا در خصوص اینکه گفته می شود اسلامی به استقلال پیوسته و کار او با این باشگاه تمام شده است گفت: هنوز نه. من از جایگاه مدیرعاملی باشگاه و از جایگاه یک فوتبالیست سابق هم به او یکسری نکات را گفتم. او در نهایت خودش و پدرش تصمیم می گیرد. او یک ستاره بزرگ در فوتبال ایران خواهد بود و ما قصد حفظ او را داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته