دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 خرداد 1403 - 10:31
منظری توکلی اعلام کرد؛

دریافت بیش از ۸ هزار اثر در سه رویداد ملی و بین‌المللی امامت و مهدویت

دریافت بیش از ۸ هزار اثر در سه رویداد ملی و بین‌المللی امامت و مهدویت
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان از دریافت ۸ هزار اثر در سه رویداد ملی و بین‌المللی «زندگی و سیره امام حسین علیه‌السلام و نشاط معنوی»، «جشنواره سراسری دانش‌آموزی سروقامتان» و «سومین جشنواره بین‌المللی شعر سرو» خبر داد.
کد خبر : 915338

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا منظری توکلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در نخستین جلسه موضوعی «چهارمین جشنواره بین‌المللی شعر سرو» که در محل دفتر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان برگزار شد، گفت: جشنواره‌های امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی معنویت خاصی را در جامعه منتشر می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت محتوا‌های تولید شده در این رویداد‌های ملی و بین‌المللی افزود: شایسته است تا نهاد‌های دولتی و تشکل‌های مردمی با تبعیت از این رویداد‌های مختلف علمی و فرهنگی و هنری امامت و مهدویت درراستای تعمیق ارزش‌های اسلامی و انسانی بکوشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان متذکر شد: این دانشگاه با حضور و مشارکت فعالانه هنرمندان و شاعران در سه سال متوالی توانسته از نظر کمّی و کیفی در سطح ملی خوش بدرخشد و دریافت بیش از ۸ هزار اثر در سه رویداد ملی و بین‌المللی همایش علمی زندگی و سیره امام حسین علیه‌السلام و نشاط معنوی، جشنواره سراسری دانش‌آموزی سروقامتان و سومین جشنواره بین‌المللی شعر سرو گویای این حقیقت است که کار‌های فاخر فرهنگی نیازمند طرح و برنامه‌ریزی و اجرای مناسب است.

حجت‌الاسلام علی زنگی‌آبادی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان کرمان هم در این نشست بر ضرورت اهمیت و جایگاه فعالیت‌های خلّاقانه دانشجویان متناسب با اهداف متعالی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد.

در این نشست مقرر شد چهارمین جشنواره بین‌المللی شعر سرو همزمان با میلاد حضرت امام حسین علیه‌السلام چهاردهم بهمن‌ماه ۱۴۰۳ در محل تالار حافظ دانشگاه آزاد اسلامی شهیدحاج قاسم سلیمانی با رویکرد نو برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته