دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 خرداد 1403 - 14:08
با حضور در وزارت کشور؛

محمدحسن نامی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد/ دولت الکترونیک را به کمک هوش‌مصنوعی ایجاد می‌کنیم

محمدحسن نامی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد  دولت الکترونیک را به کمک هوش‌مصنوعی ایجاد می‌کنیم
رئیس سازمان مدیریت بحران برای ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شده و در حال انجام فرایند ثبت‌نام در این انتخابات است.
کد خبر : 915157

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدحسن نامی، رئیس سازمان مدیریت بحران دقایقی قبل برای ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شده و در حال انجام فرایند ثبت‌نام در این انتخابات است.

وی پس از ثبت‌نام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهمترین دغدغه و چالش امروز ما بحران اقتصادی و معیشتی است. با تمام توان با اتکا به ظرفیت‌های داخلی و فناوری میخواهیم گره های بگشاییم و سفره مردم را رخصت بخشیم. باید از انبوه ظرفیت‌های کشور بهره برداری کنیم.

نامی ادامه داد: ایران ظرفیت‌های بی نظیری برای جهش تولید و پیشرفت دارد. ایجاد دولت هوشمند مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات یکی از برنامه‌های اصلی ما خواهد بود. دولت الکترونیک را به کمک هوش مصنوعی به صورت واقعی ایجاد می‌کنیم. 

رئیس سازمان مدیریت بحران اضافه کرد: افزایش ظرفیت اینترنت برای نسل جوان از دیگر اولویت‌های مهم خواهد بود. در دولت اقتصاد مردمی و ایران هوشمند با اتخاذ راهکارهای کارآمد گام‌های موثری برای حل مشکلات اقشار آسیب پذیر بر خواهیم داشت.

به گزارش آنا، فرآیند ثبت نام نهایی هر داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بین ۴۵ دقیقه تا یک ساعت به طول میانجامد و پس از آن داوطلبین فرصت دارند که در زمان ۵ دقیقه به ارائه برنامه‌های خود در جمع خبرنگاران بپردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته