دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 خرداد 1403 - 13:55
با حضور در وزارت کشور؛

محفوظی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد/ شعار من «افکار ابکار» است

محفوظی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد  شعار من «افکار ابکار» است
نماینده سابق مجلس پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: شعار من افکار ابکار است که به منی افکار بکر است و به معنی سخن نو و تازه است. ما در کشور بن بست نداریم و مشکل عمده کشور ما بحث معیشتی و اقتصادی است و اینها قابل حل است.
کد خبر : 914946

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید مجتبی محفوظی نماینده سابق مجلس دقایقی قبل برای ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شده و در حال انجام فرایند ثبت‌نام در این انتخابات است.

وی پس از ثبت‌نام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شعار من افکار ابکار است که به منی افکار بکر است و به معنی سخن نو و تازه است. ما در کشور بن بست نداریم و مشکل عمده کشور ما بحث معیشتی و اقتصادی است و اینها قابل حل است. در یکسال و ۱۲ ماه این معضل قطعا قابل حل و رفع است.

وی افزود: به صورت کلی که ما با ایده‌های جدید و نو که به وقتش اعلام می‌شود مشکل معیشتی و اقتصادی را قطعا قابل حل می‌دانیم و حل می‌کنیم.

به گزارش آنا، فرآیند ثبت نام نهایی هر داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بین ۴۵ دقیقه تا یک ساعت به طول میانجامد و پس از آن داوطلبین فرصت دارند که در زمان ۵ دقیقه به ارائه برنامه‌های خود در جمع خبرنگاران بپردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته