دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1403 - 14:40
نادری:

دنیا تشنه اندیشه امام خمینی(ره) است

دنیا تشنه اندیشه امام خمینی(ره) است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان عنوان کرد: دنیا امروز تشنه اندیشه و تفکر حضرت امام(ره) است و در این تفکر و نهضت که نشان‌دهنده یک نهضت تاریخی و حیات‌بخش درقرن حاضر بوده، اسلام ناب و مبانی ارزشی مشهود است.
کد خبر : 914703

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا به مناسبت سالگرد ارتحال امام (ره)، کارگاه «معرفت‌افزایی اندیشه‌های امام (ره)» با حضور استادان، دانشجویان و کارکنان توسط کانون فرهنگی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان با همکاری بسیج اساتید و بسیج دانشجویی در سالن اجلاس علامه جعفری این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان در این کارگاه گفت: ۱۴ خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) یادآور حماسه‌های جاودان ملت غیور ایران اسلامی در عشق به آن رهبر فرزانه و روز ماتم ملت در سوگ جانگداز فراق محبوب خود و وداع با مقتدای خویش است.

شیرزاد نادری بر ضرورت آشنایی نسل جوان با نهضت و اندیشه امام خمینی(ره) تأکید و اضافه کرد: دنیا امروز تشنه اندیشه و تفکر حضرت امام(ره) است که در این تفکر و نهضت که نشان‌دهنده یک نهضت تاریخی و حیات‌بخش درقرن حاضر بوده، اسلام ناب و مبانی ارزشی، بسیار مشهود است.

مسئول تائید صلاحیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بوکان هم مطرح کرد: ملت ایران یک رئیس جمهور خدمتگزار را از دست داد و با از دست دادن ایشان ضربه روحی برای تمام مردم ایران وارد کرد و همچنین موجب تأسف و تأثر جامعه اسلامی در سراسر دنیا شد.

حجت‌الاسلام احمدپور افزود: در مدت کوتاه باقی‌مانده تا انتخابات شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی باشیم و باید بتوانیم همه را پای کار بیاوریم و این یکی از مأموریت‌های ماست و استادان، کارکنان و دانشجویان نقش مهمی در این زمینه دارند.

وی به مبانی و اصول اندیشه‌شناسی امام خمینی(ره) پرداخت و افزود: امام راحل با نگرشی که داشتند توده‌های عظیم جامعه را پای کار آوردند و انقلاب را به پیروزی رساندند و از همان دوران دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی ایران آغاز شده و تا امروز نیز ادامه دارد و همه‌‌ساله شاهد توطئه توسط استعمارگران هستیم و مطمئن باشید که دشمنان نظام هیچ وقت به هدف خود دست پیدا نخواهند کرد، چراکه ملت ایران بیدار هستند و دست دشمنان را قطع می‌کنند.

مسئول تائید صلاحیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بوکان در ادامه افزود: نمی‌توان عظمت شخصیت و بزرگی امام بزرگوار را نادیده گرفت و انکار کنیم؛ اما شناساندن آن رهبر الهی و ترویج اندیشه و مکتب او یک وظیفه همگانی و یک عمل صالح است. هنوز مردم ما به‌خصوص نسل جوان و حتی برخی از نخبگان علم و اندیشه نیز به حقیقت عظمت امام خمینی به شایستگی دست نیافته‌اند و این مهم می‌طلبد در معرفی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به معاصرین و آیندگان بیش از پیش گام برداریم.

احمدپور متذکر شد: برگزاری چنین کارگاه‌های برای توانمندسازی علمی استادان، کارکنان و دانشجویان ارزش و جایگاه بسیار بالایی دارد و موجب رشد علمی، فرهنگی و فکری دانشگاهیان دارد و بدون تردید بررسی و تبیین اندیشه‌های سیاسی امام خمینی(ره) راهگشای ورود به مسائل روز کشور و حتی جامعه بین‌المللی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته