دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رحیمی:

اعتقاد به مفاهیم بنیادین مهدویت عامل اثرگذار در آرامش روانی جامعه است

اعتقاد به مفاهیم بنیادین مهدویت عامل اثرگذار در آرامش روانی جامعه است
رئیس دبیرخانه مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: اعتقاد به مفاهیم بنیادین مهدویت، عامل اثرگذار در آرامش روانی جامعه است.
کد خبر : 914691

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری چهارمین جشنواره بین‌المللی «امامت و مهدویت» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.

چهارمین جشنواره بین‌المللی «امامت و مهدویت» با موضوع «شعر بوی سیب» برگرفته از دعای جامعه کبیره نیمه اول بهمن‌ماه سال جاری همزمان با میلاد با سعادت امام حسین علیه‌السلام در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار می‌شود.

ابراهیم رحیمی رئیس دبیرخانه مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اعتقاد به مفاهیم بنیادین مهدویت، عامل اثرگذار در آرامش روانی جامعه است، گفت: این دبیرخانه به‌منظور ترویج فرهنگ مهدویت و افزایش آگاهی عمومی فعالیت می‌کند و این فرهنگ‌سازی به‌منظور افزایش بینش‌های اسلامی و تقویت هویت اسلامی در دانشجویان و جامعه دانشگاهی است.

دبیر دبیرخانه مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری هم در این نشست با تسلیت شهادت جانسوز شهیدان خدمت به‌خصوص رئیس جمهور شهید گفت: اعتقاد به موضوعات اصلی چون امامت و مهدویت و ولایت فقیه، آسیب‌های این اتفاق بزرگ را به حداقل رسانده و به مردم مسلمان ایران کمک می‌کند تا از طوفان‌های سهمگین این چنینی به راحتی عبور کنند.

اعتقاد به مفاهیم بنیادین مهدویت عامل اثرگذار در آرامش روانی جامعه است

سیدمحمد علوی سامانی اعضای شورای سیاست‌گذاری چهارمین جشنواره بین‌المللی امامت و مهدویت را نسبت به مفاد جلسه، جدول زمانبندی و توزیع امتیاز شاخص‌های انتخاب برنامه‌های برتر این جشنواره در این واحد دانشگاهی آگاه ساخت.

وی افزود: در این جلسه امیرحسین همتی عضو هیأت علمی گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد به‌عنوان دبیرتخصصی، سیدمحمدعلوی سامانی به عنوان مسئول دبیرخانه، بهنام اسماعیلی به‌عنوان رابط خبری و اطلاع‌رسانی و رامین اشراقی به‌عنوان راهبر سایت چهارمین جشنواره بین‌المللی امامت و مهدویت با موضوع «شعر بوی سیب» در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری معرفی و منصوب شدند.

دبیر دبیرخانه مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری بر ضرورت اطلاع‌رسانی عنوان و موضوع جشنواره از طریق معاونت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، دانشجویی برای مشارکت حداکثری انجمن‌ها و کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی و استادان تأکید کرد.

علوی سامانی گفت: همچنین برای طراحی پوستر جشنواره، فراخوان طراحی ویژه دانشجویان ارسال و در پایان پس از داوری طرح‌ها، به سه طرح برتر جوایزی نفیس اهدا می‌شود.

وی، راه‌اندازی کانون مهدویت استادان توسط سید احسان صادقیان عضو هیئت علمی گروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، اطلاع‌رسانی برای مشارکت دستگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به‌خصوص آموزش و پرورش برای مشارکت حداکثری دانش‌آموزان، راه‌اندازی کانون مهدویت دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد و سایر واحد‌های استان و برگزاری دوره توانمندسازی مهدویت ویژه استادان و کارکنان با موضوع مهدویت و وظایف منتظران را از مهم‌ترین مصوبات این نشست عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته