دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1403 - 13:49
نجفی عنوان کرد؛

نمایشگاه «پویش» فرصتی برای تأثیرگذاری در آینده دانشجویان

نمایشگاه «پویش» فرصتی برای تأثیرگذاری در آینده دانشجویان
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، برگزاری نمایشگاه اشتغال همزمان با تحصیل را فرصتی برای تجربه کردن و تأثیرگذاری در آینده دانشجویان دانست.
کد خبر : 914683

پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در حاشیه بازدید از نمایشگاه پویش در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با اعلام قابلیت‌های خوب و مثال‌زدنی واحد خمینی‌شهر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر دانشگاهی با ریشه عمیق در مباحث زیرساختی و ارائه‌دهنده آموزش‌های مهارتی به دانشجویان شناخته‌ می‌شود و با داشتن رشته‌های تخصصی خوب همچون مهندسی مکانیک، مشاوره، روانشناسی، مددکاری‌ اجتماعی، آموزش صحیح و کاربردی دانشجویان خود را در سطح کشور مطرح کرده است.

وی، امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر را کم‌نظیر توصیف و عنوان کرد: این دانشگاه با بهره‌گیری از استادان مجرب، متخصص و متعهد، داشتن کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های بسیار مجهز و با برگزاری نمایشگاه طرح پویش، بستر تربیت نیروی ماهر و متخصص برای نقش‌آفرینی در اجتماع را فراهم ساخته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، برگزاری نمایشگاه اشتغال همزمان با تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر را فرصتی برای تجربه کردن و تأثیرگذاری در آینده دانشجویان دانست.

نجفی افزود: چنین نمایشگاهی علاوه بر کمک به توانمندسازی دانشجویان در مواجهه با محیط کار واقعی به‌عنوان یک نیروی ماهر و متخصص می‌تواند درراستای کارآفرین شدن خود دانشجو نقش مهمی داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته