دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1403 - 08:16

تغییر جهت‌گیری‌ها موجب افزایش استقبال از دانشگاه آزاد شده است

تغییر جهت‌گیری‌ها موجب افزایش استقبال از دانشگاه آزاد شده است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی گفت: تغییر جهت‌گیری‌های امروز دانشگاه آزاد اسلامی موجب افزایش روزافزون اقبال عمومی به سمت این دانشگاه شده است.
کد خبر : 914539

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ آیین اختتامیه نخستین رویداد صدرا با حضور محمدعلی نادی معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی، صاحبان صنایع، مدیران کل ادارات و اعضای شورای شهر مشهد، علیرضا یونچی فعال اقتصادی و داور برنامه تلویزیونی میدون، مسئولان دانشگاه آزاد خراسان رضوی، استادان و دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد.

محسن مرادی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی در این مراسم با بیان اینکه تغییر جهت‌گیری‌ها یکی از ویژگی‌های سازمان‌های پیشرو است، اظهار کرد: امروز دانشگاه آزاد به‌واسطه آمایش و کاوش محیط اطراف خود جهت‌گیری‌های کلان در حوزه‌های مختلف خودش را تغییر داده و باعث شده اقبال عمومی به سمت دانشگاه روزبه‌روز بیشتر شود.

وی افزود: خدا را شاکریم ذخیره منابع انسانی و استادان فرهیخته‌ای داریم که می‌توانیم بین مؤسسات آموزشی و پژوهشی و علمی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی با اشاره به رویداد صدرا که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد برگزار شد، بیان کرد: بیش از ۷۰ شرکت و صنعت و صاحبان کسب‌وکار در فضایی نزدیک به ۴ هزار مترمربع آخرین دستاورد‌های خود را ارائه دادند و زمینه برای ارتباط بیشتر صنایع با دانشگاه فراهم شد.

مرادی عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی دارای ۱۷ واحد و مرکز با جمعیت دانشجویی ۷۵ هزار نفر است که در آینده‌ای نزدیک شاهد برپایی رویداد صدرا در این واحد‌ها و مراکز آموزشی خواهیم بود.

به گزارش آنا، در این مراسم از شرکت‌ها و صنایع حاضر در رویداد نمایشگاهی صدرا که از ۸ تا ۱۰ خرداد در دانشگاه آزاد مشهد برگزار شد، تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته