دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 خرداد 1403 - 08:34

احیای فرهنگ و ادب فارسی در جشنواره «شعر و نماهنگ مژده وصل»

احیای فرهنگ و ادب فارسی در جشنواره «شعر و نماهنگ مژده وصل»
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی گفت:‌ جشنواره ملی «شعر و نماهنگ مژده وصل» در احیای فرهنگ و ادب فارسی تأثیر بسزایی دارد.
کد خبر : 915892

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)، دبیرخانه جشنواره ملی «شعر و نماهنگ مژده وصل» دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با حضور مسئولان گشایش یافت.

محسن مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی در این مراسم با بیان اینکه برگزاری این جشنواره کار دلی است،‌ اظهار کرد: این جشنواره از دو جهت ارزشمند بوده؛‌ نخست اینکه دانشجویان و سایر اقشار جامعه با فرهنگ و معارف اهل‌بیت به‌ویژه حضرت مهدی (عج) بیشتر آشنا می‌شوند و دوم اینکه این جشنواره در احیای فرهنگ و ادب فارسی تأثیر بسزایی دارد.

احیای فرهنگ و ادب فارسی در جشنواره«شعر و نماهنگ مژده وصل»

 در این مراسم بر استفاده از ظرفیت واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان و همچنین واحد‌ها و مراکز آموزشی سما برای پیشبرد امور جشنواره تأکید شد.

جشنواره ملی«شعر و نماهنگ مژده وصل» از سری برنامه‌های موضوعی چهارمین جشنواره سراسری علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت است که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته