دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مهر 1403 - 11:12

۳۰ آذر آخرین مهلت ارسال آثار جشنواره ملی مولودی‌خوانی نبوی

۳۰ آذر آخرین مهلت ارسال آثار جشنواره ملی مولودی‌خوانی نبوی
معاون امور مدارس سمای استان کردستان آخرین مهلت ثبت‌ نام و ارسال آثار به چهارمین جشنواره ملی مولودی‌خوانی نبوی را تا ۳۰ آذر 1403 اعلام کرد.
کد خبر : 936589

به گزارش خبرنگار آنا، نخستین پیش‌رویداد و رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره ملی مولودی‌خوانی نبوی در دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان با حضور حجت‌الاسلام فرج‌الله مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه‌، علی امیری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، سیدمحمد شیخ احمدی مسئول امور فرهنگی و اجتماعی، علی آقامحمدی معاون امور مدارس استان و همه اعضای شورای فرهنگی سمای سنندج با موضوع پیامبر (ص) نور رحمت و ضرورت اجرای جشنواره درباره اهل‌بیت (ع) به همراه بازدید از دبیرخانه و رونمایی از پوستر در دفتر معاونت مجتمع مدارس سما برگزار شد.

علی آقامحمدی معاون امور مدارس سمای استان کردستان در این مراسم به تشریح شمایی از برنامه‌های این جشنواره دانش‌آموزی از سری برنامه‌های چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت پرداخت و اظهار کرد:  محورهای این جشنواره در  بخش انفرادی شامل مقام خوانی خانقاهی، مداحی و دف‌نوازی  و در بخش گروهی شامل مولودی‌خوانی، تواشیح و دف‌نوازی می‌شود.

وی افزود: آخرین مهلت ثبت‌ نام و ارسال آثار چهارمین جشنواره ملی مولودی‌خوانی نبوی تا ۳۰ آذرماه ۱۴۰۳ و زمان برگزاری ۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۳ بوده سایت اینترنتی جشنواره به آدرس: emamat.iau.ir آماده پذیرش آثار علاقه‌مندان است.

به گزارش آنا، چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت به میزبانی ۶۲ واحد استانی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور از ۱۳ رجب تا نیمه شعبان برگزار می‌شود، علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی emamat.iau.ir/fa مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب