دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 خرداد 1403 - 14:23
رئیس ستاد انتخابات کشور:

۳۷ نفر در ۲ روز برای ثبت نام آمدند که ثبت نام ۷ نفر نهایی شد/ فرصت ثبت نام تمدید نخواهد شد

۳۷ نفر در ۲ روز برای ثبت نام آمدند که ثبت نام ۷ نفر نهایی شد  فرصت ثبت نام تمدید نخواهد شد
رئیس ستاد انتخابات کشور خبر از حضور ۳۷ نفر در ۲ روز گذشته در ستاد انتخابات برای ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری داد.
کد خبر : 914502

به گزارش خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمدتقی شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور و معاون سیاسی وزیر کشور، در خصوص آخرین وضعیت ثبت نام‌ها برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حضور خبرنگاران، گفت: امروز روز دوم ثبت نام ریاست جمهوری است و برابر قانون ۵ روز از ساعت ۸ تا ۶ بعد از ظهر مشخص شده است و آخرین روز ثبت نام‌ها روز چهاردهم خرداد همزمان با سالگرد ارتحال امام راحل است.

وی افزود: با توجه به اینکه در زمان ۵۰ روز باید رئیس جمهور انتخاب شود، آخرین زمان ثبت نام‌ها ساعت ۶ بعد از ظهر چهاردهم خرداد است و قابل تمدید نیست.

شاهچراغی تاکید کرد: تاکنون ۳۷ نفر مراجعه کننده به ستاد انتخابات وزارت کشور داشتیم که از این ۳۷ نفر ۷ نفر واجد شرایط بودند که پنج نفر دیروز و دو نفر امروز مراجعه کردند.

وی اظهار کرد: آنچه که قابل ذکر است این است که درخواست و تقاضای ما از داوطلبان این است که به واسطه‌ای که بخشی از ثبت نام زمان بر است و ما پلاک آنها را باید به شورای نگهبان هم ارسال کنیم، لذا درخواست داریم که ثبت نام خود را به روز پایانی موکول نکنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته