دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 خرداد 1403 - 19:07
مراجعه‌کنندگان و داوطلبان از این نوع نام‌نویسی راضی بودند؛

رئیس ستاد انتخابات: ۸۰ نفر از ۲۷۸ نفر مراجعه‌کننده واجد شرایط ثبت‌نام بودند

رئیس ستاد انتخابات: ۸۰ نفر از ۲۷۸ نفر مراجعه‌کننده واجد شرایط ثبت‌نام بودند
سید تقی شاهچراغی گفت: مراجعه‌کنندگان و داوطلبان از این نوع نام‌نویسی راضی بودند.
کد خبر : 915202

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید تقی شاهچراغی، رئیس ستاد انتخابات کشور پس از پایان زمان ثبت‌نام از داوطلبین انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: ما در ستاد انتخابات کشور بنا را بر این گذاشتیم که برای ارتقاء کیفیت اجرایی ثبت‌نام این انتفاق مبارک بیوفتد، تمام مسائل دوره‌های قبل پیش‌بینی شد. آن چیزی که به اذعان مراجعه‌کنندگان و داوطلبان در این مسیر رشد داشتیم که به نظرم جا دارد از همکاران خود در صداوسیما و رسانه‌ها تشکر کنم بخصوص از داوطلبان.

وی افزود: در طول این ۵ روز، ۲۷۸ نفر مراجعه کننده داشتیم، ۸۰ نفر واجد شرایط ثبت نام بودند و اینها کسانی بودند که شرایط سنی، مدرک تحصیلی، عدم سوء پیشینه و ... داشتند. روز ۲۲ خرداد اسامی واجدین شرایط در انتخابات منتشر خواهد شد و روز ۸ تیر هم انتخابات است.

شاهچراغی تأکید کرد: اگر انتخابات در مرحله اول تمام شد که هیچ، اما اگر به دور دوم رسید، روز جمعه هفته بعد مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: رأی‌گیری در کل کشور و در ۹۰ هزار نقطه انجام می‌شود و همه بستر‌ها برای یک انتخابات خوب فراهم است.

وی با بیان اینکه در این ۵ روز افراد متعددی هم به وزارت کشور مراجعه کردند و این را توجه داشته باشید که هرکسی مراجعه کرده، ثبت‌نام نکرده و ثبت‌نام نشده است، اضافه کرد: بعضی‌ها هم آمدند و وقتی واجد شرایط نبودند پذیرفتند و رفتند.  

شاهچراغی در پایان تأکید کرد: اسامی افراد تاییدصلاحیت‌شده ۲۲ خرداد اعلام می‌شود ضمناً امروز ۴۳ نفر واجد شرایط بودند و ثبت‌نام کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته