دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور مطرح کرد؛

ساخت ۳۲ هزار کلاس در دولت سیزدهم

ساخت ۳۲ هزار کلاس در دولت سیزدهم
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: در دولت شهید رئیسی ۳۲ هزار کلاس درس تقدیم دانش‌آموزان شد که ۵۴ درصد این مدارس با مشارکت خیران ساخته شده است.
کد خبر : 914433

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمیدرضا خان‌محمدی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور صبح پنجشنبه در بیست و ششمین جشنواره خیّرین مدرسه‌ساز استان همدان اظهار کرد: انسجام خیران در کنار مسئولان استان همدان نشان از توجه به آینده‌ای قوی است.

وی با اشاره به اینکه شهید رئیسی خیران را شریک دولت می‌دانست، افزود: ایشان همواره در حوزه مدرسه‌سازی تاکید داشتند زمینه حضور خیرین و مشارکت آنها برای ساخت مدارس را مهیا کنید.

خان‌محمدی ادامه داد: شهید رئیسی همواره در مراسم افتتاحیه مدارس درس در مناطق محروم حضور پیدا می‌کرد و نگاهش به خیران درس آموز بود. همچنین ایشان در افتتاح بزرگترین مدرسه روستایی کشور حضور پیدا کرد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با تأکید بر اینکه هیچ سرمایه‌گذاری بالاتر از مدرسه‌سازی‌ها نیست، گفت: در دولت شهید رئیسی ساخت هنرستان‌ها رشد ۴۰۰ درصدی داشت.

وی با اشاره به اینکه مدرسه محل فرهنگ‌سازی است و خیران نگین انگشتر ایران زمین هستند، یادآور شد: استان همدان توفیق داشتن مدرسه‌ای به اسم شهید سلیمانی را دارد که کلنگ مدرسه را این شهید بزرگوار بر زمین زدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته