دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1403 - 13:51

هدف طرح حامیم، فعال‌سازی حلقه‌های میانی حکمرانی در بعد دانشجویی است

هدف طرح حامیم، فعال‌سازی حلقه‌های میانی حکمرانی در بعد دانشجویی است
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه طرح حامیم مخفف حلقه‌های میانی است، هدف از این طرح را فعال‌سازی حلقه‌های میانی حکمرانی در بُعد دانشجویی عنوان کرد.
کد خبر : 914393

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام سجاد بیگی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در مراسم افتتاحیه طرح حامیم ۳ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه اظهار کرد: حامیم سه، سومین طرح توانمندسازی فعالان فرهنگی سیاسی اجتماعی است که با حضور دانشجویان آقا و خانم به صورت جداگانه برگزار می‌شود.

وی با اشاره بر اینکه توانمندسازی و ارتقای مهارت‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی دانشجویان از اهداف حامیم است، عنوان کرد: حامیم با ابتکار دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اجرا و بستری را برای شناسایی دانشجویان فعال، دغدغه‌مند و مطالبه‌گر در حوزه‌های مختلف سیاسی، اخلاقی و اعتقادی فراهم می‌کند. 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه طرح حامیم مخفف حلقه‌های میانی است، هدف از این طرح را فعال‌سازی حلقه‌های میانی حکمرانی در بُعد دانشجویی برشمرد و افزود: کارگاه‌های ساحت وجودی انسان، سبک زندگی، منظومه فکری مقام معظم رهبری و تاریخ تمدن ایران اسلامی با تدریس استادان گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه و استادان حوزوی از مهم‌ترین برنامه‌های حامیم سه است.

بیگی با تأکید بر اینکه سیاست طرح حامیم حرکت عظیم فرهنگی و تحول آفرین بوده و برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری است، بیان کرد: امیدواریم با برگزاری این طرح، شاهد نقش‌آفرینی بیشتر و موثرتر دانشجویان در دانشگاه‌ها و جامعه باشیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت ابراز امیدواری کرد که مردم با حضور باشکوه در انتخابات ریاست جمهوری تیرماه و انتخاب فردی اصلح که روحیه جهادی، معنوی و اخلاقی شهید آیت الله رئیسی را داشته باشد، باعث استمرار راه این شهید بزرگوار شوند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی با بیان برخی از ویژگی‌های شهید آیت الله رئیسی، وی را از هرگونه فضای تجملاتی به دور دانست و گفت: شهید رئیسی امید را در جامعه زنده کرد و هیچ عاملی مانع از خدمت صادقانه وی نشد به همین سبب شهید رئیسی الگوی تمام عیار مدیریتی برای تمام مدیران کشور است.

به گزارش آنا، در طرح حامیم ۳ بیش از ۱۰۰ دانشجوی آقا و خانم از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته