دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1403 - 17:46
کهراریان اعلام کرد؛

پذیرش ۱۱۰ مقاله در همایش ملی «پیشران‌های سرکش اجتماعی، آسیب‌ها و جرائم»

پذیرش ۱۱۰ مقاله در همایش ملی «پیشران‌های سرکش اجتماعی، آسیب‌ها و جرائم»
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه از پذیرش ۱۱۰ مقاله در همایش ملی «پیشران‌های سرکش اجتماعی، آسیب‌ها و جرائم» خبر داد.
کد خبر : 914311

به گزارش خبرنگار علم و فناوری آنا، نخستین همایش ملی «پیشران‌های سرکش اجتماعی، آسیب‌ها و جرائم» به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با مشارکت نیروی انتظامی در تالار انتظار این دانشگاه برگزار شد.

در این همایش سردار محمد قصری معاون علوم تحقیقات و فناوری فراجا، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه، نادر نوروزی شهردار کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، افشین غنی‌زاده سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، رؤسای واحد‌های دانشگاهی، اعضای هیئت رئیسه و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه، محققان، پژوهشگران، نمایندگان و مسئولان ادارات، نهاد‌ها و ارگان‌های مختلف استان کرمانشاه، استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه حضور داشتند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه هم گزارشی از نحوه برگزاری همایش ملی «پیشران‌های سرکش اجتماعی، آسیب‌ها و جرائم» ارائه کرد و توضیح داد: این همایش در چهار محور و ۲۶ زیرمحور برگزار شد و در ادامه مجوز isc را نیز گرفت، از زمان آغاز به کار دبیرخانه همایش حجم وسیعی از مقالات به این دبیرخانه ارسال و در نهایت ۱۱۰ مقاله پذیرفته و پس از بررسی‌های لازم ۱۴ مقاله به عنوان سخنرانی در نظر گرفته شد.

مرتضی کهراریان عنوان کرد: در کنار برگزاری همایش ملی «پیشران‌های سرکش اجتماعی، آسیب‌ها و جرائم»، نمایشگاهی با ۱۴ غرفه در نظر گرفته شد که با دعوت از دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه ۱۰ جلسه تخصصی مجزا و گروهی برگزار کردیم که نتیجه آن براساس اولویت‌های دستگاه‌های اجایی استان کرمانشاه راه‌اندازی این ۱۴ غرفه است که شهرداری، بهزیستی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، دادگستری، ورزش و جوانان، مدیریت و برنامه‌ریزی، پلیس آگاهی، پلیس مواد مخدر، اداره‌کل زندان‌ها، پلیس راهور و دفتر اجتماعی استانداری کرمانشاه با ما مشارکت داشتند.

وی بیان کرد: در این غرفه‌ها ابتدا مهم‌ترین چالش‌های موجود به‌صورت ویژه معرفی شده و در مقابل راهکار‌های رفع این مشکلات توسط غرفه‌های دستگاه‌های کمک‌رسان معرفی می‌شود؛ از قبیل ورزش، فرهنگ و ارشاد، و سایر موارد و در نهایت یک غرفه ویژه پژوهش و فناوری.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: همایش ملی «پیشران‌های سرکش اجتماعی، آسیب‌ها و جرائم» به صورت تخصصی و با تشکیل پنل‌های ویژه در تالار علامه امینی و سالن دفاع دانشکده ادیبات و علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه ادامه پیدا کرد و سخنرانان مقالات خود را با حضور داوران ارائه و به سؤالات داوران همایش پاسخ دادند و در پایان این همایش نفرات و مقالات برتر معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته