دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سروری در صحن شورای شهر؛

هیچ درختی در قیطریه قطع نشده است

هیچ درختی در قیطریه قطع نشده است
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن تکذیب خبر مربوط به قطع درختان قیطریه، تصریح کرد: امپراطوری رسانه ضد انقلاب با کتمان واقعیت‌ها و دروغ پردازی به دنبال تضعیف خادمان مردم در شهر تهران است.
کد خبر : 913949
به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پرویز سروری، نایب رئیس شورا با اشاره به دروغ پردازی‌های جریان معاند در خصوص قطع شدن درختان قیطریه، بیان کرد: در چند ماه اخیر، خبری توسط امپراطوری رسانه ضد انقلاب مخابره شد که یکی از پرتکرارترین خبرها و مربوط به موضوع مدیریت شهری بود. خبر  این بود که درختان قیطریه قطع شده است که  البته با اظهار نظر رئیس سازمان محیط زیست مبنی بر اینکه هیچ درختی قطع نشده است؛ نشان داده شد که چه فضای دروغ پردازی برای تضعیف خادمان مردم در شهر تهران در حال انجام است. این در حالی است که در ۳۳ ماه گذشته، دو و نیم میلیون اصله درخت در تهران کاشته شده است.
 
وی ادامه داد: طبق گزارش‌های واصله تنها در تهران یک میلیون و 33 هزار اصله درخت کاشته شده و ۳۳ هزار و 500 باغ شناسنامه‌دار شده‌اند و حدود ۱۰۱ بوستان طی سه سال گذشته در تهران احداث شده است. همه این‌ها حاکی از کارنامه موفق شورای شهر و شهرداری در مباحث مربوط به درختکاری و فضای سبز است‌ که حدود ۴۷۵۰ هکتار به فضای سبز تهران در این دوره افزوده شده است.
 
وی گفت: عملکرد موفقی که نمایانگر حساسیت‌های بسیار بالای شورای شهر تهران و مدیریت شهری و شهرداری تهران است اما این موفقیت بزرگ را کسانی که در کمین نشسته‌اند تا جریان انقلاب را ناکارآمد نشان دهند؛ بازگو نکرده و تلاش می‌کنند با دروغ پردازی‌های بی‌مایه واقعیت‌ها به اطلاع مردم نرسد. در اینجا از شجاعت رئیس سازمان محیط زیست تشکر می‌کنیم که با بیان واقعیت‌ها مشت دروغ‌پردازان را باز کرد. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته