دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1403 - 09:35
یاوری:

شهید رئیسی برای گره‌گشایی از مردم تا سیاه‌چادر عشایر هم رفت

شهید رئیسی برای گره‌گشایی از مردم تا سیاه‌چادر عشایر هم رفت
معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان با اشاره به ۴۷ سفر استانی آیت‌الله رئیسی عنوان کرد: این سفر‌ها نه‌تنها مراکز استان، بلکه شهرستان‌ها، بخش‌ها، روستا‌ها و حتی سیاه‌چادر عشایر دربرمی‌گرفت.
کد خبر : 913875

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم هفتمین روز شهادت شهدای خدمت در مسجد امام علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد برگزار شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان در این مراسم گفت: معتقدیم در سانحه سقوط بالگرد شهید رئیسی را از دست ندادیم، بلکه به دست آوردیم.

احسان یاوری با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری درباره شهید حاج قاسم سلیمانی که فرمودند: «کارکرد شهید سلیمانی قطعاً از سردار سلیمانی بیشتر خواهد بود»، بیان کرد: تأثیرگذاری شهید رئیسی از آیت‌الله رئیسی یقیناً بیشتر خواهد بود.

شهید رئیسی برای گره‌گشایی از مردم تا سیاه چادر عشایر هم رفت

وی متذکر شد: آیت‌الله رئیسی مصداق بارز آیه ۲۳ سوره احزاب بود که برعهد با خدای سبحان درباره خدمت به مردم، فسادستیزی و عدالت‌طلبی تا آخرین لحطه حیات پایبند بود.

این استاد دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود متذکر شد: بارزترین ویژگی شهید رئیسی خلوص نیت و دوری از روی و ریا بود، به گونه‌ای که به جرئت می‌توان گفت ایشان ترازی در خدمت‌رسانی به مردم بود، ترازی که در سال‌های اخیر در خیلی از مدیران ما به فراموشی سپرده شده بود.

شهید رئیسی برای گره‌گشایی از مردم تا سیاه چادر عشایر هم رفت

معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان، ۴۷ سفر استانی ۲ سال و ۱۰ ماه ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی را یک رکورد بی‌نظیر برشمرد و ادامه داد: این سفر‌ها نه سفر تشریفاتی، بلکه سفر‌هایی بود که از ابتدایی‌ترین لحظات دنبال کار و باز کردن گره‌های مشکلات بود و این سفر‌ها نه‌تنها به مراکز استان، بلکه به شهرستانها، بخش‌ها، روستا‌ها و حتی سیاه چادر عشایر بود و این الگوی مدیر تراز انقلاب اسلامی است.

یاوری، دیگر ویژگی اخلاقی شهید رئیسی را سعه صدر و اخلاص دانست و تشریح کرد: ایشان هیچ تکبری در مقابل مردم نداشت و تکبر این شهید تنها مقابل ظالمان، گردن‌کشان و مفسدین بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته