دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 خرداد 1403 - 16:10
زارع:

یاد شهدا موجب ایمنی جامعه از دسیسه‌های دشمن می‌شود

یاد شهدا موجب ایمنی جامعه از دسیسه‌های دشمن می‌شود
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان عنوان کرد: گرامیداشت شهدا، موجب ایمن شدن جامعه از خطرات مهم فرهنگی، سیاسی و امنیتی دشمن شده و تقویت هنجار‌های انسانی و الهی را دربرخواهد داشت.
کد خبر : 913555

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست هم‌اندیشی مسئولان دانشگاه‌ها و جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لارستان با محور هرچه بهتر برگزار شدن برنامه بزرگداشت شهدای دانشجو در دفتر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در این نشست گفت: گرامیداشت شهدا، موجب ایمن شدن جامعه از خطرات مهم فرهنگی و حتی سیاسی و امنیتی برنامه‌ریزی شده دشمن شده و تقویت هنجار‌های انسانی و الهی را دربرخواهد داشت.

مهدی زارع ضمن آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی به‌منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر همایش بزرگداشت شهدای دانشجو اظهار کرد: سالن فرهیختگان این واحد دانشگاهی آماده است در روز جمعه ۱۱ خردادماه پذیرای مسئولان، مردم ولایتمدار و مهمانان از شهرستان‌های همجوار باشد که امیدوارم این برنامه سهم بسزایی در شناساندن زوایای پنهان و آشکار زندگی فردی و اجتماعی شهدا به‌خصوص شهید والامقام و مظلوم رئیسی به جامعه داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری کنگره بزرگداشت ۱۵ هزار شهید استان فارس گفت: بزرگداشت شهدای اقشار تا زمان برگزاری آن کنگره بزرگ می‌تواند موجب انسجام بیشتر مردم و توفیقات بیشتر برای مسئولان در ارائه خدمت به مردم شود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان لارستان هم در این نشست ضمن تشکر از حضور روسای دانشگاه‌های شهر لار گفت: وظیفه ما دقت و تیزبینی برای برگزاری مراسم بوده تا حقی از شهدا و خانواده‌های آنان تضییع نشود.

جواد مکاری در ادامه گفت: با توجه به اهمیت نقش دانشگاه‌ها در جامعه و تأثیر آن بر زندگی اجتماعی توده مردم، توجه به شهدای قشر دانشجو بسیار مهم است.

وی با اشاره به وجود شهید مدافع حرم در بین دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی لارستان بیان کرد: استفاده از این ظرفیت منحصر به فرد برای الگوسازی صحیح در جامعه دانشگاهی بسیار ضروری بوده و نباید از نظر دور انگاشته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته