دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 خرداد 1403 - 16:07

شمارش معکوس آغاز کار رویداد صدرا در دانشگاه آزاد شهرقدس

شمارش معکوس آغاز کار رویداد صدرا در دانشگاه آزاد شهرقدس
یک روز تا آغاز به کار رویداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس با حضور ۵۲ شرکت صنعتی و تولیدی فرصت باقی است.
کد خبر : 913551

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، برای نخستین دوره، رویداد صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) از هفتم تا ۱۰ خرداد جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس و با حضور شرکت‌های فعال در صنعت، اشتغال و کارآفرینی مسئولان سازمان مرکزی، مدیران شهرستان و جامعه دانشجویان و دانش‌آموختگان جویای کار برگزار می‌شود.

حامد افشاری رئیس واحدهای دانشگاهی شهرقدس، صفادشت، ملارد و اندیشه در گفت‌وگو با خبرنگار آنا درباره رویداد صدرا، اظهار کرد: هدف اصلی در این رویداد، معرفی فارغ‌التحصیلان و دانشجویان دانشگاه با بخش صنعت و همکاری متقابل در حوزه‌های تحقیق، توسعه، کارآفرینی، اشتغال و تعامل دوطرفه بین دانشگاه و صنعت است.

وی افزود: برگزاری رویداد صدرا ظرفیت فوق‌العاده و بستری برای استفاده دانشجویان و نخبگان از فرصت‌های شغلی جدید و بهره‌مندی از فرصت‌هاست و دانشجویان باید نهایت استفاده را از این رویداد ببرند. صدرا فرصت استثنایی برای دانشجویان جویای کار بوده؛ زیرا می‌توانند با استفاده از طرح پویش (اشتغال همزمان با تحصیل) با شرکت‌های صنعتی منطقه آشنا شوند و وارد بازار کار، کارآفرینی و رونق اقتصادی شوند.

رئیس واحدهای دانشگاهی شهر قدس، صفادشت، ملارد و اندیشه گفت: بحث برگزاری رویداد صدرا به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد کاریابی در غرب استان تهران و با حضور بیش از ۵۲ شرکت فعال در حوزه صنعت، جامعه، دانشجویان جویای کار دارای مزایای فراوانی است. این شرکت‌های صنعتی با حضور در نمایشگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس با معرفی خود می‌توانند از ظرفیت نیرو‌های نخبه دانشجویی و جوان که متقاضی جویای کار هستند برای تکمیل کادر اداری و فنی استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته