دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 خرداد 1403 - 12:41
خدایی:

شهید رئیسی خدمتگزاری صدیق و تلاشگر برای مردم بود

شهید رئیسی خدمتگزاری صدیق و تلاشگر برای مردم بود
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب عنوان کرد: شهید رئیسی خدمتگزاری صدیق و تلاشگر برای مردم بود و این در اذهان ملت ایران باقی خواهد ماند.
کد خبر : 913223

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،  استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در مراسم گرامیداشت شهادت شهدای خدمت (میدان انقلاب) حضور پیدا کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در این مراسم عنوان کرد: خدمت به کشور و ملت از والاترین عبادت‌هاست و «شهید جمهور» با نایل شدن به درجه رفیع شهادت در حین خدمت جزو مقربین درگاه الهی شد.

پیام خدایی افزود: دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب از نخستین دقایق سانحه هوایی بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهان همگام با مردم دل نگران و برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان دست به دعا بودند و بعد از عروج مسافران شهر عشق، در فراق شهیدان کربلایی غرق در ماتم شدند.

وی در ادامه توضیح داد: برای بزرگداشت یاد و خاطر «شهید جمهور» خادم در دانشگاه و در اذهان نسل جوان انقلاب از تمامی ظرفیت‌ها استفاده خواهد شد و مجموعه دانشگاه با تأسی از خادم شهید ملت به عنوان خدمتگزارانی صدیق و تلاشگر بیش از پیش در خانه علم مردمی خواهند درخشید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب هم گفت: آیت‌الله رئیسی بال قوی انقلاب و ولایت بود و خادم‌الرضا بودن این شهید نماد و نمونه بارز خدمات ایشان در عرصه معنویت، سازندگی و خدمت به مردم و با تأسی از امام هشتم شیعیان ضامن آرامش و خوشبختی مردم در تمامی زمینه‌ها بود.

تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در مراسم گرامیداشت شهادت شهدای خدمت

محمد پیری افزود: بزرگداشت یاد و خاطر دلاورمردی‌های رزمندگان و شهدای عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر امسال با جلوه‌ای متفاوت از سال‌های گذشته برگزار شد و تاریخ بزرگ‌ترین حادثه را در این روز به ثبت خواهد رسانید که انتخاب اصلح مردم را خداوند خردادماه و روز ولادت امام هشتم به‌شکلی ناباورانه و متفاوت برای خویشتن انتخاب کرد و آفرین بر این انتخاب مردم که به عنوان بهترین‌ها در نگارخانه تاریخ ثبت شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته