دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 خرداد 1403 - 22:55

نکونام:نمی خواهند استقلال قهرمان شود!/ حیدری 2 امتیاز از تیم من گرفت/ برای جام شرافت می جنگیم+ فیلم

نکونام:نمی خواهند استقلال قهرمان شود!  حیدری 2 امتیاز از تیم من گرفت  برای جام شرافت می جنگیم+ فیلم
سرمربی تیم استقلال گفت: امسال هم چندین و چند بار گفتم که نمی‌گذارند و نخواهند گذاشت که قهرمان شویم.
کد خبر : 913124

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد نکونام در پایان بازی استقلال و نساجی مازندران اظهار کرد: در مورد بازی صحبت نکنیم، بهتر است و باید درباره چیزهای دیگری حرف بزنیم. مردم خسته شدند و صحبتم با آنهاست. بازی ما و رقیب ما را نگاه کنید و ببینید چه بلایی سر استقلال آورده‌اند.

وی افزود: شخص آقای تاج در روز اول که مربی تیم ملی بودم بلایی سر من آورد که از تیم ملی کنار رفتم. امسال هم چندین و چند بار گفتم که نمی‌گذارند و نخواهند گذاشت که قهرمان شویم. بیژن حیدری برای ما قضاوت کرده که یکبار در دیدار با مس رفسنجان با اشتباه کمک داور و او دو امتیاز از دست دادیم. برادر ایشان به سود رقیب در بازی با ملوان دو امتیاز گرفت و هفته بعد از آن برادر او  دیدار با تراکتور را قضاوت می‌کند و امروز پنالتی تیم من را نگرفت.

نکونام تاکید کرد: حیدری اجازه نداد تیمم فوتبال بازی کند. خطای پشت سر هم می‌گرفت. من داوری را می‌فهمم چون فوتبال بازی کرده‌ام. حیدری در بازی با مس دو امتیاز از ما گرفت، امروز هم دو امتیاز دیگر.

سرمربی استقلال ادامه داد: نمی‌خواهند و هر کاری می‌کنند تیم من قهرمان نشود. کنار زمین به داور چهارم گفتم که بازیکن من را می‌بینید که پیراهنش را گرفتند ولی می‌گوید نمی‌بینم. به او گفتم آیا وجدان دارید؟ قضاوت بازی ما یک طرف و قضاوت بازی رقیب‌مان طرف دیگر، اینکه چطور اخراج کردند و چطور پنالتی گرفتند. یک روزی یک نفر حرف درستی زد، اینکه یک جام برای یک تیم است و یک جام برای تیم‌های دیگر. ما برای جام شرافت، پاکی و مردانگی می‌جنگیم و در لیگی که ما می‌جنگیم برنده هستیم و آن یکی جام مبارک آن تیم دیگر باشد. اصلا به اتاق یکی از مسئولین سازمان لیگ می‌روید می‌بینید عکس پرسپولیس را جلوی کمدش گذاشته است! این‌ها را به که بگویم؟ 

وی افزود: از فردا همه چیز فوتبال ما درست می‌شود. تمام این اتفاقات تا زمانی است که همه جوره به ما ضربه بزنند و پایین بکشند. دوستان فکر نمی‌کردند ما رقیبشان باشیم ولی دیدند برای همه لقمه گلوگیری هستیم. آمدند شروع به اذیت کردند. هیچ کس در ایران فکر نمی‌کرد این اتفاق بیفتد. آخر فصل دیدند بله، این تیم می‌تواند و شخصیت را دارد ولی نگذاشتند و نمی‌خواهند.

نکونام ادامه داد: باز هم می‌گویم نمی‌خواهند. به خاطر اشتباهاتی که افتاده، چیزی خارج از چارچوب نیست. به کسی اتهام نمی‌زنم. اتفاقات فوتبالی و داوری است که می‌افتد. ببینید پنالتی تیم من چگونه گرفته نشد. ان بازی را هم بروید نگاه کنید.

سرمربی استقلال ادامه داد: سوت زدن مشخص می‌کند چه اتفاقی می‌افتد. ملوان انزلی با تیم رقیب، تیم ما و مس رفسنجان، امروز قضاوتی که برای ما کردند. یک اوت یا کرنر هم برای ما و هم برای نساجی مهم است. بازی مرگ و زندگی است. داور باید با شهامت باشد و درست داوری کند. هرکه حقش است برنده شود و با ببازد. مشکلی نیست.

وی افزود: من گفتم با توجه به بازی با مس رفسنجان، اعتراض کنیم که این داور نباشد ولی متاسفانه قرار بود این اتفاقات بیفتند. واقعا متاسفم. من که سال‌ها عمرم را برای این فوتبال مخصوصا برای تیم ملی کشورم گذاشتم، واقعا از این موضوع ناراحتم که سالم کار می‌کنیم و زحمت می‌کشیم. نمی‌گویم تیم‌های دیگر ناسالم کار می‌کنند.

نکونام تصریح کرد: به حقمان نمی‌رسیم. امسال متوجه شدم که اصلا برای استقلال محال است. 10 جام باشد 9 جام را به دوستان می‌دهند، یک جام را چه اتفاقی بیفتد که ما استقلالی‌ها ببریم. بروید ببینید در این سال‌ها چه اتفاقاتی افتاده است. هر شهر ایران بروید می‌بینید با این تیم مشکل دارند. به خاطر اتفاقاتی که می‌افتد. از این موضوع ناراحتیم. چرا اینطور می‌شود؟ چرا یک بار اشتباه به نفع ما نمی‌شود؟ یکبار به نفع ما حریف 9 نفره یا 8 نفره شود.

نکونام در پاسخ به خبرنگاری که به دقیقه 2 بازی با آلومینیوم اشاره کرد، گفت: من با شما صحبتی ندارم. اتفاقاتی که افتاده برنامه ریزی شده بود. این برنامه را رقم زدند تا این اتفاقات بیفتند. می‌دانستیم. تمام تلاشمان را کردیم. جنگ و دعوا کردیم. بازیکنان تا همینجا غیرت گذاشتند و توانستیم با همه چیز بجنگیم ولی...

وی افزود: خوشحالم که به قائمشهر آمدم. دوستان عزیزم را دیدم. ان‌شاالله تیم نساجی هم در لیگ می‌ماند و موفق باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته