دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 خرداد 1403 - 11:46
تورس قرارداد ندارد و اوزونیدیس گزینه سرمربیگری گل‌گهر است

مدیرعامل گل گهر: بازیکن سپاهان می‌خواست دعوا را ادامه دهد، افراد این باشگاه حق ندارند این مدلی صحبت کنند

مدیرعامل گل گهر: بازیکن سپاهان می‌خواست دعوا را ادامه دهد، افراد این باشگاه حق ندارند این مدلی صحبت کنند
مدیرعامل باشگاه گل‌گهر گفت: سیاوش یزدانی بعد از بازی به رختکن تیم مل حمله کرد و می خواست دعوا را ادامه دهد.
کد خبر : 917347

محمد اسفندیارپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه گل‌گهر سیرجان فرصت مناسبی را برای صعود به فینال جام حذفی از دست داد، اظهار کرد: بازی خوبی را ارائه کردیم و می‌توانستیم برنده باشیم، اما از برتری خود نتوانستیم دفاع کنیم. تجربه‌ای بود تا ایراد‌ها و ضعف‌هایی را که داریم برای فصل بعد جبران کنیم. بچه‌های ما برابر سپاهان حداکثر تلاش خود را کردند تا نتیجه بگیرند، اما نشد تا به پیروزی برسیم. حریف از حمایت تماشاگران خود بهره می‌برد و در کل تیم قدرتمندی است. تمامی موارد دست به دست هم داد تا نتوانیم نتیجه بگیریم.  

هزینه جوانگرایی را دادیم

وی در مورد اینکه گل‌گهر در نیم فصل اول لیگ برتر در کسب امتیاز بسیار بهتر از نیم فصل دوم ظاهر شد، گفت: تیم ما تاکتیکی بازی می‌کند و اهل بازی مستقیم و رودررو نیست. در بازی‌هایی احمدرضا زنده روح و علیرضا علیزاده را از دست دادیم، زاهدی و آشوری را در چند بازی در اختیار نداشتیم، به همراه مصدومیت‌های دیگر مانع از آن شد تا بتوانیم تیم کاملی در هر مسابقه داشته باشیم. جوان بودن و کم‌تجربگی تیم در نتایجی که در نیم‌فصل دوم گرفتیم اثر گذاشت. بها و هزینه جوانگرایی را دادیم. می‌توانستیم در دو سه بازی برنده باشیم که جایگاه ما را خیلی بهتر می‌کرد.

خواهان نصب VAR بوده و هستیم

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر درباره اینکه داوری تا چه اندازه در نتایج این فصل تیمش تأثیرگذار بوده، عنوان کرد: بی‌تأثیر نبوده و در چند بازی اثر داشته ولی ما ترجیح می‌دهیم تا در مورد عملکرد داوران نظری نداشته باشیم. این روز‌ها هم مسائل داوری در صدر اخبار است. قاعدتاً گروه‌های بی‌طرفی هستند که عملکرد داوران را بررسی می‌کنند و می‌توانند توضیح دهند که کدام تیم‌ها از اشتباهات داوران نفع بردند و کدام تیم‌ها متضرر شدند. ما خواهان نصب VAR بوده و هستیم، چند ماه پیش هم با فدراسیون مکاتبه کردیم که ما با توجه به اینکه زیرساخت‌های اختصاصی خود را داریم، دستگاه VAR را نصب کنیم و باز هم می‌گوییم آمادگی لازم را برای استفاده از این تکنولوژی داریم.  

تورس قراردادی با گل‌گهر ندارد

وی درباره اینکه غیبت روبرتو تورس در یکی دو بازی آخر این فصل به خصوص در فینال جام حذفی حس شد، تصریح کرد: قطعاً که اثرگذار بود و تیم به این بازیکن نیاز داشت ولی نباید از بیرون موضوع را دید. تورس شرایط ادامه همکاری را با تیم نداشت و به این جمع‌بندی رسیدیم بدون او ادامه دهیم. تورس با ما قراردادی برای فصل بعد ندارد، اما ممکن است به این جمع‌بندی برسیم که باز هم با او مذاکره کنیم و در صورت توافق دو طرف قراردادی را برای فصل بعد امضا کنیم.

یزدانی می‌خواست دعوا را ادامه دهد

اسفندیارپور درباره درگیری‌هایی پایان بازی بازیکنان گل‌گهر و سپاهان تأکید کرد: ما هم از بیرون بازی را می‌دیدیم و قضاوت سخت است ولی از زمانی که خطایی روی عثمان دابو بازیکن خارجی سپاهان رخ داد، میلاد زکی‌پور مداخله و ایجاد تنش کرد و باعث اخراج خودش و اریک بایناما از تیم ما شد. بعد از سوت پایان بازی عثمان دابو آمد جلوی نیمکت تیم ما و حرکاتی کرد که باعث تحریک نیمکت تیم ما شد، بعد یکی از اعضای تدارکات سپاهان بطری آب را به صورت علیرضا علیزاده کوبید. الحمدالله که چشم این بازیکن ما آسیب ندید و عمر فوتبالی و زندگی آینده‌اش تباه نشد. درکی از این موضوع ندارم تیمی که برنده شده چرا چنین رفتار‌هایی از خود نشان می‌دهد. سیاوش یزدانی بعد از غائله و آشوب درون زمین به رختکن ما حمله کرده و قصد داشته تا دعوا را ادامه دهد. امروز هم جلسه‌ای داریم و واکنش خوبی از خود نشان می‌دهیم.

حق ندارند به این شکل صحبت کنند

وی یادآور شد: بازی دور رفت لیگ برتر را از سپاهان ۳ بر یک بردیم. بعد یکی از اعضای فرهنگی باشگاه سپاهان بعد از بازی دیشب به ماجرای آن بازی اشاره کرده و گفته ظرفیت‌های برگزاری بازی نبوده، چه ظرفیتی نیاز بوده که نداشتیم. چرا هیچ تیم دیگری چنین ادعایی ندارد. ما به همراه سپاهان باشگاه صنعتی هستیم و تحت نظر یک وزارت‌خانه بالا آمدیم، آدم‌های آن باشگاه حق ندارند به این شکل صحبت کنند. طلبی از فوتبال ندارند. فوتبال هست که آن آقا و من و دیگران وجود دارند. باید بدانیم چه می‌گوییم، اما متأسفانه هیچ نظارتی بر این مسائل نیست. ما همیشه سعی کردیم چارچوب‌ها را رعایت کنیم و احترام بگذاریم. اتفاقاً یکی از اشکالاتی که از ما می‌گیرند بیش از حد احترام گذاشتن به افراد است.

اوزونیدیس یکی از گزینه‌های ماست

اسفندیارپور درباره اینکه مارینوس اوزونیدیس سرمربی فصل آینده گل‌گهر سیرجان خواهد بود، عنوان کرد: ما هنوز تصمیمی در مورد سرمربی فصل بعد تیم نگرفتیم و حتماً در چند روز آینده درباره سرمربی فصل بعد خود اطلاع رسانی خواهیم کرد. اوزونیدیس یکی از گزینه‌های سرمربیگری ما در فصل آینده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته