دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 خرداد 1403 - 13:09

نجفی: شاید استعفای پورموسوی به استعفای من بی‌ارتباط نباشد/ دلیل بزرگ جدایی‌ام مشکلات شخصی بود

نجفی: شاید استعفای پورموسوی به استعفای من بی‌ارتباط نباشد  دلیل بزرگ جدایی‌ام مشکلات شخصی بود
مدیرعامل سابق استقلال خوزستان گفت: شاید استعفای پورموسوی از سرمربیگری استقلال خوزستان به استعفای من بی‌ارتباط نباشد.
کد خبر : 917139

امید علی نجفی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه به چه دلیل از مدیرعاملی باشگاه استقلال خوزستان استعفا کرد در حالی که تیم فوتبال این باشگاه در لیگ برتر ماندگار شد، اظهار کرد: اگر کاری انجام شد وظیفه بوده است. به تیم ملی بازیکن دادیم و تیم جوانان ما به لیگ برتر صعود کرد. تیم امیدمان در میان سه تیم برتر لیگ خود قرار گرفت. جوان‌ترین تیم لیگ برتر شدیم و از لحاظ نتیجه هم عملکرد خوبی داشتیم و سقوط نکردیم. از لحاظ هزینه در میان دو سه تیمی قرار گرفتیم که کمترین هزینه را داشتند. 

وی افزود: خرید‌های خارجی مؤثری هم داشتیم که به بومی‌ترین تیم استان خوزستان با ۱۴ بازیکن بومی، کمک کردند تا در لیگ برتر بمانیم. یک پلن کاری تعریف شده بود، برنامه‌ریزی کرده بودیم که امسال نتایجی که در خور شأن باشگاه استقلال خوزستان است کسب کنیم. یعنی به اندازه‌ای که در نیم فصل دوم امتیاز گرفتیم در نیم فصل اول امتیاز می‌گرفتیم، اما چنین اتفاقی نیفتاد. دلیل بزرگ من مشکلات شخصی بود و احساسم بر این بود که یک تیم جوان‌تر و پرانرژی‌تر کار را ادامه دهد.  خیلی دوست ندارم تا به جزئیات بپردازم ولی عمده علت جدایی‌ام، مشکلات شخصی است.

مدیرعامل سابق استقلال خوزستان در مورد اینکه عمده دلیل استعفای سیروس پورموسوی به استعفای وی مرتبط دانسته شده، تصریح کرد: من سه‌شنبه هفته گذشته استعفا دادم و سیروس پورموسوی به زیارت کربلا رفته بود. اینکه دلیل استعفای سرمربی تیم به من ارتباطی داشته باشد از این موضوع بی‌خبر هستم. صحبتی با وی نداشتم ولی شاید بی‌ارتباط هم نباشد. او با من تماس که گرفت فقط به او زیارت کربلا را قبول گفتم و درباره استعفای من صحبتی نداشتیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته