دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 خرداد 1403 - 10:25
در گفت و گو با آنا

مدیرعامل استقلال خوزستان:کادر فنی را با نظر پورموسوی تقویت می‌کنیم/ امسال از اشتباهات داوری سودی نبردیم

مدیرعامل استقلال خوزستان:کادر فنی را با نظر پورموسوی تقویت می‌کنیم  امسال از اشتباهات داوری سودی نبردیم
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: از اشتباهات داوری سودی نبردیم و شاهکار اشتباهات هم در بازی برگشت با پرسپولیس بود که بقای ما در لیگ برتر به خطر جدی انداخت.
کد خبر : 915365

امید علی نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مورد اینکه استقلال خوزستان در شرایطی در لیگ برتر باقی ماند که بخت کمتری نسبت به تیم‌های فولاد خوزستان و پیکان داشت، اظهار کرد: لیگ سختی بود برای ما که بعد از چند فصل به لیگ برتر بازگشتیم و آخرین تیم شهرستانی بودیم که قهرمان لیگ در سال ۱۳۹۵ شدیم، اما یک فصل بعد به لیگ دسته یک سقوط کردیم، حفظ تیم در لیگ برتر خیلی سخت بود. طبیعتاً فضای لیگ در اولین حضور مجدد سخت شد و استقلال خوزستان به زمان نیاز داشت تا بتواند خود را با تیم‌های دیگر در سطحی قرار دهد که خیلی زود از جریان مسابقات خارج نشود.

از اشتباهات داوری سود نبردیم

وی ادامه داد: در نیم فصل اول تنها ۸ امتیاز گرفتیم و در انتهای جدول بودیم، اما در نقل و انتقالات نیم فصل متناسب با نیاز تیم اقدام به جذب بازیکنان مدنظرمان کردیم و توانستیم ۲۰ امتیاز بگیریم تا در جدول نیم فصل دوم در رده ششم قرار بگیریم. صبوری زیادی به خرج دادیم، سیروس پورموسوی به عنوان سرمربی تیم در هفته ششم استعفا داد، اما با مخالفت باشگاه و آن وحدت رویه و ثباتی که در کادرفنی به وجود آوردیم منجر به این شد که بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم. حساسیت در هفته‌های پایانی بسیار بالا بود و این موضوع روی نتایج تیم تأثیر خود را گذاشت. آمار گلزنی تیم بهبود پیدا کرد تا جایی که در نیم فصل دوم در رده دوم گلزن مشترک بعد از پرسپولیس و با مس رفسنجان قرار گرفتیم. در فصلی که پشت سر گذاشتیم از اشتباهات داوری سودی نبردیم و متضرر شدیم. اعتراضاتی کردیم، اما تأثیری نداشت و شاهکار اشتباهات هم در بازی برگشت با پرسپولیس بود که بقای ما در لیگ برتر به خطر جدی انداخت.

برای فصل آتی بیکار ننشستیم

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در مورد برنامه‌های تیمش برای اینکه فصل آینده عنوان کرد: تیم ما در فصل گذشته به غیر از دو سه بازی، از لحاظ کیفیت بازی در سطح بسیار خوبی بود و بازی‌های قابل قبولی را انجام می‌دادیم. از لحاظ آماری عملکرد قابل دفاعی داشتیم و تماشاگرپسند ظاهر شدیم. برای فصل آتی بیکار ننشستیم و از اردیبهشت سال جاری در تکاپوی آن هستیم تا بتوانیم عملکرد بسیار بهتری ارائه کنیم. فصل بقا در لیگ برتر را پشت سر گذاشتیم، فصل بعد برای تثبیت در لیگ برتر کوشش خواهیم کرد و در فصل سوم چشم انداز ما حضور در رده‌های بالای جدول خواهد بود. برنامه‌هایی داریم که در جلسه با مدیران گروه ملی فولاد هفته آینده جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد تا به نتایج خوبی برسیم، استارت کار را ابتدا برای حفظ شاکله تیم می‌زنیم، بعد هم تقویت تیم که حضور قوی و قدرتمندی در مسابقات فصل بعد داشته باشیم.

پورموسوی مورد حمایت باشگاه است

نجفی خاطرنشان کرد: در راستای آماده شدن تیم در فصل آینده جلساتی با سیروس پورموسوی سرمربی تیم و مارکو اورلو مربی تیم برگزار کردیم و به نقطه نظرات مشترکی رسیدیم. پورموسوی مورد حمایت باشگاه است و تقویت کادرفنی در برنامه‌های باشگاه خواهد بود. در فصلی که تمام شده دچار مشکلاتی از قبیل بدنسازی و جذب بازیکنان شدیم، اما مدارا کردیم و تقویت کادرفنی حتماً در برنامه‌ها خواهد بود، چون نیاز است. ضمن اینکه گام بعدی تقویت تیم است تا بتوانیم قدرت خود را برای رقابت با حریفان افزایش دهیم و در سطحی بازی کنیم که نتایج خوبی بگیرم و هواداران تیم را از عملکرد خود راضی نگه داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته