دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 خرداد 1403 - 13:30

باشگاه سپاهان: چند دلیل برای تغییر ورزشگاه فینال جام حذفی داریم/ یزدانی را مورد ضرب و شتم قرار دادند+فیلم

باشگاه سپاهان: چند دلیل برای تغییر ورزشگاه فینال جام حذفی داریم  یزدانی را مورد ضرب و شتم قرار دادند+فیلم
دلایل باشگاه سپاهان برای تغییر ورزشگاه فینال جام حذفی مشخص شد.
کد خبر : 917408

محمدصادق میرصالحیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره دلایل سپاهان برای تغییر ورزشگاه فینال جام حذفی اظهار کرد: با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ مخالفت رسمی سپاهان را برای برگزاری بازی در ورزشگاه سردار آزادگان اعلام کردیم. به چند دلیل هم در خواست کردیم ورزشگاه تغییر کند که در نامه به آنها اشاره کرده‌ایم.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان افزود: اول اینکه شهر قزوین فرودگاه ندارد. تیم فوتبال سپاهان ناچار می‌شود به تهران برود و از آنجا دو ساعت در راه باشد تا به قزوین برسد. مورد بعدی اینکه زمین چمن ورزشگاه سردار آزادگان چندان مطلوب نیست و با توجه به اینکه تیم ما ۴۵ روز بعد باید در مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا بازی کند، امکان آسیب دیدگی بازیکنان ما بالا می‌رود. همچنین هوادارانی که از اصفهان به قزوین می‌آیند، حمل  و نقل و ایاب و ذهاب آنها سخت می‌شود. مورد آخر هم اینکه مسئولان فدراسیون فوتبال گفته بودند فینال جام حذفی با سیستم VAR برگزار می‌شود، ورزشگاه سردار آزادگان قزوین زیرساخت‌های نصب تجهیزات VAR را ندارد. به همین دلیل ورزشگاه آزادی را به سازمان لیگ پیشنهاد کردیم.

میرصالحیان در واکنش به اینکه قصد شکایت از باشگاه گل‌گهر سیرجان را ندارد در حالی که مدیرعامل این باشگاه مدعی شده با بطری آب به زیر چشم علیزاده بازیکن تیمش زده‌اند و سیاوش یزدانی هم به رختکن گل‌گهر حمله کرده و خواسته دعوا را ادامه دهد، تصریح کرد: ناظران ویژه فدراسیون حضور داشتند و مباحث مربوط به بازی را دیده و بررسی‌های خود را انجام داده‌اند. تیم حقوقی باشگاه سپاهان هم فعال شده و یکایک موارد را بررسی می‌کند. طبق تصاویری که داریم یکی از اعضای تیم گل‌گهر به سیاوش یزدانی حمله کرده و این بازیکن را مورد ضرب و شتم قرار داده است. البته ما دیگر تمرکزمان الان روی بازی فینال است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته