دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 خرداد 1403 - 14:47

باشگاه سپاهان رسما خواستار تغییر ورزشگاه فینال جام حذفی شد

باشگاه سپاهان رسما خواستار تغییر ورزشگاه فینال جام حذفی شد
باشگاه سپاهان به طور رسمی در نامه ای به سازمان لیگ خواستار تغییر ورزشگاه فینال جام حذفی شد.
کد خبر : 917479

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پی اعلام سازمان لیگ مبنی بر انتخاب ورزشگاه سردار آزادگان قزوین جهت برگزاری مسابقه فینال جام حذفی، مهدی آذربایجانی مدیرعامل باشگاه سپاهان با ارسال نامه ای به رئیس سازمان لیگ، نسبت به این تصمیم مخالفت باشگاه را ابراز کرد. متن نامه به این شرح است:

جناب آقای بهـاروند 
ریاست محترم سازمان لیگ برتر فوتبال کشور
با سلام

احتراماً، باتوجه به اینکه محل برگزاری فینال مسابقات جام حذفی کشور که قرار است فی مابین تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و مس رفسنجان در روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ برگزار و ورزشگاه سردار آزادگان قزوین جهت برگزاری این مسابقه اعلام شده است، باستحضار می‌رساند این باشگاه بنا به دلایل ذیل مخالف برگزاری این مسابقه در این ورزشگاه می‌باشد و از جنابعالی درخواست دارد که این مسابقه در ورزشگاه آزادی برگزار گردد.

۱.شهر قزوین دارای فرودگاه نمی‌باشد و تیم فوتبال این باشگاه مجبور است نسبت به اعزام به تهران و سپس توسط اتوبوس دو ساعت به شهـر قزوین عزیمت نمایند.

 ۲.ورزشگاه مذکور دارای چمن نامطلوب بوده و باتوجه به فرسایشی بودن لیگ جاری امکان آسیب دیدگی فراوان بازیکنان شود و این در حالی می‌باشد که تیم مذکور می‌بایستی ۴۵ روز بعد از این مسابقه در پلی‌آف لیگ نخبگان مسابقه خود را برگزار نماید. 

۳.باتوجه به اینکه هواداران محترم تیم فولاد مبارکه سپاهان خواستار دیدن مسابقه مذکور را در محل ورزشگاه دارند، لذا ایاب و ذهاب نامبردگان به شهر قزوین بسیار سخت می‌باشد. 

۴.باتوجه به اعلام دبیرکل محترم فدراسیون فوتبال در یکی از برنامه‌های تلویزیونی جهت استفاده VAR جهت این مسابقه، باستحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور فاقد این فناوری می‌باشد. 

 در پایان استدعا دارد دستور و هماهنگی فرمائید مسابقه مذکور در محل ورزشگاه آزادی تهران برگزار گردد. 
از بذل عنایتی که می‌فرمائید صمیمانه سپاسگزاریم.

مهدی آذربایجانی
مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته