دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 خرداد 1403 - 14:05

دانشگاه آزاد اسلامشهر میزبان «رویداد صدرا ۲»

دانشگاه آزاد اسلامشهر میزبان «رویداد صدرا ۲»
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر از برگزاری «رویداد صدرا ۲» در این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 913101

علیرضا عراقیه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر و رئیس رویداد صدرا ۲ در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از برگزاری این رویداد مهم از تاریخ ۶ تا ۸ خرداد ۱۴۰۳ در این واحد دانشگاهی خبر داد.

وی افزود: رویداد صدرا ۲ با هدف آشنایی دانشجویان با صنعت و فراهم آوردن فرصت‌های شغلی مناسب برای آنها در راستای اجرای طرح پویش برگزار می‌شود.

معاون پژوهش و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر و نایب رئیس رویداد صدرا ۲ هم به خبرنگار آنا تبیین کرد: باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد اسلامشهر در این رویداد برنامه‌های مختلفی را در نظر گرفته و برپا کردن غرفه‌های فروش آثار دانشجویی و حضور تمام‌وقت انجمن‌های دانشجویی در ایام برگزاری رویداد برای شناساندن طرح پویش از جمله این برنامه‌هاست.

پژمان حسینیون متذکر شد: از دیگر برنامه‌های رویداد صدرا برگزاری تور اشتغال با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند بوده که در روزهای ۸ و ۹ خرداد دانشجویان به بازدید از صنایع مهم این دو شهرستان خواهند پرداخت و ضمن ارتباط مستقیم با این صنایع امکان مصاحبه شغلی نیز فراهم شده است.

وی افزود: در این رویداد چهار کارگاه رزومه‌نویسی، مهارت‌های مصاحبه شغلی، کسب درآمد از بازارهای بین‌المللی و کارگاه «ایده تا مهارت» برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته